جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Soroosh321 | soroosh321
۰۶:۵۱:۵۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

#ودی و اینکه حضور ممد سپاااهی هم یکی از دلایلی هست که این سهم خا ک بر سر شده کسی بخواد بفروشه فقط در منفی 3 میتونه بفروشه که بازارگردان ها ازش بخرن و فروش این چند روز کار خودش بود یه نگاهی به سهامداران سهم کیا بندازید سهامداران خ و ن بالا میارن دلیلش چیه 3 شرکت م س سهامدار درصدی ش هست اونم 5 روز پشت سر هم منفی دقیقا مثل ودی

لیست اخبار