#ودی و اینکه حضور ممد سپاااهی هم یکی از دلایلی هست که این سهم خا ک بر سر شده کسی بخواد بفروشه فقط در منفی 3 میتونه بفروشه که بازارگردان ها ازش بخرن و فروش این چند روز کار خودش بود یه نگاهی به سهامداران سهم کیا بندازید سهامداران خ و ن بالا میارن دلیلش چیه 3 شرکت م س سهامدار درصدی ش هست اونم 5 روز پشت سر هم منفی دقیقا مثل ودی
-
Ali
نارنج اهرم دلار اصلاح داره شنبه به سمت 158 تا 160 بورس هم دوستان پولبکش رو تکمیل کرد،بازار ساز هم نشون داده برای کنترل تورم اراده ای برای رشد طلا و دلار تا شهریور ماه نداره_از اونور بورس عملا هنوز خیلی ارزون هست،پولبکش از 5300 تا 5 میلیون رو هم تکمیل کرد،با این همه پول اماده برای خرید جای نگرانی تا 5700 نداره
-
Soroosh321
#ودی و اینکه حضور ممد سپاااهی هم یکی از دلایلی هست که این سهم خا ک بر سر شده کسی بخواد بفروشه فقط در منفی 3 میتونه بفروشه که بازارگردان ها ازش بخرن و فروش این چند روز کار خودش بود یه نگاهی به سهامداران سهم کیا بندازید سهامداران خ و ن بالا میارن دلیلش چیه 3 شرکت م س سهامدار درصدی ش هست اونم 5 روز پشت سر هم منفی دقیقا مثل ودی
-
کانال رسمی بازنشستگان کشوری بانوی اریایی🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
🔴👈 نماینده مجلس : عملکرد شرکت شستا وابسته به تامین اجتماعی منفی است 🔵👈 زهرا سعیدی، نماینده مجلس در گفتگو با «خانه اقتصاد»: گفت در کمیسیون صنعت مجلس، عملکرد شستا شرکت وابسته به سازمان تامین اجتماعی را بررسی کردیم، عملکردش منفی بود 🔵👈 مشکل انتصاب مدیران سفارشی را در شستا حل کنید. ✅✅✅
-
کانال رسمی بازنشستگان کشوری بانوی اریایی🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
🔴 بازنشستگان محترم نیروهای مسلح حتما بخونید… 🔵👈به گزارش کانال شبکه خبری بازنشستگان پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری طلا ی نفیس مهرگان ویژه بازنشستگان،وظیفه بگیران و مستمری بگیران صندوق بازنشستگی نیروهای مسلح ✅✅✅
-
بورسیران
#خزامیا یکی از همراهان کانال اختصاصی تک سهم خزامیاست.نظرمو خواست ایشون، منم گفتم برا همه بذارم که درسی هم برا بقیه بشه. سهمی که 3 ساله اصلاح کرده رو چرا باید فروخت؟ بخاطر گردش و سود کارگزاری؟ توصیه من به اون عزیزانی که خزامیا دارن فقط نگهداری هست. 3 سال اصلاح رو تحمل کردید، یک سال صعود رو هم تحمل کنید. مهدی عاشوری - مشاور عالی اقتصادی مدیرعامل شرکت قطران زغالسنگ اصفهان و مشاور اقتصادی معاونت بازرگانی شرکت صنعتی و معدنی چادرملو (کچاد) @SHBA24
-
تحلیل بنیادی بورس / محمد نورانی
با توجه به جدول مقایسه ای بالا متوجه میشویم که بازدهی نماد #شسپا در یک دوره هفت ساله %577 بیشتر از #بازدهی_طلا بوده است . این در حالیست که در حال حاضر قیمت طلا در فاز رکود و اصلاح و یک دوره ساید را پشت سر میگذارد و سهام بازار سرمایه در مرحله رشد و افزایش قیمت قرار گرفته اند یادمان باشد بنا به تجربه تاریخی در بلندمدت بازدهی هیچ کدام از بازارها به بورس نمیرسد اما به شرط ها و شروط ها این تجربه حاصل حدود 24 سال فعالیت مداوم من در بازار بورس و بازارهای مالی مختلف است
-
تحلیل بنیادی بورس / محمد نورانی
#مقایسه_بازده_شسپا با #شاخص_کل و شاخص فراورده های نفتی و #طلا @nurani_mohammad
-
تحلیل بنیادی بورس / محمد نورانی
🟩 #شسپا نفت سپاهان (بورس) اخرین قیمت: 15,460 🟢 ( +3.0%) حجم معاملات: 9,102,654 🟢صف خرید: 24,966,889 چارت از 1399/01/05 تا 1405/04/02
-
مرکز اطلاعات مالی ایران - پایش رسانه ها
⭕نامه جمعی از اقتصاددانان به رهبر انقلاب ✅ www.newswire.ir/tHJIU2GPX منبع: #فارس http://reader.newshub.ir/assets/images/sources/38b3eff8.jpg
-
محمد
#وسپه به دوستانی که ازاصلاح بازارمطلب میزنن پیشنهادمیکنم سری به سایت دیواربزنیدوقیمتهای خودرو و املاک ببینید..ازسال98تاالان ارزش سرمایه هامون حداقل یک 30م شده.که درتوییت قبلی م به اشتباه زده بودم یک15م .