جزئیات خبر | تلگرام
بازگشت به خانه
بورسیران | tseanalize
۰۶:۲۷:۵۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

#خزامیا یکی از همراهان کانال اختصاصی تک سهم خزامیاست.نظرمو خواست ایشون، منم گفتم برا همه بذارم که درسی هم برا بقیه بشه. سهمی که 3 ساله اصلاح کرده رو چرا باید فروخت؟ بخاطر گردش و سود کارگزاری؟ توصیه من به اون عزیزانی که خزامیا دارن فقط نگهداری هست. 3 سال اصلاح رو تحمل کردید، یک سال صعود رو هم تحمل کنید. مهدی عاشوری - مشاور عالی اقتصادی مدیرعامل شرکت قطران زغالسنگ اصفهان و مشاور اقتصادی معاونت بازرگانی شرکت صنعتی و معدنی چادرملو (کچاد) @SHBA24

فالورها 3213
تاثیر (Imp) 394.0
بازدید 394
تعامل (Eng) 27.0
لیست اخبار