جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| ra60136013
۲۳:۳۰:۵۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

غالبر اسم سهم بد در رفته کلا هم طی ماه و سال زیان ده بود . از هرجایی هم سهم بلندش کنن زیر اولین مقاومت ولش میکنن و خدافظی . ضمنا با شعار سهم حرکت نمیکنه فقط پول گنده محرک این سهمه

لیست اخبار