جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Hamoo | rezhamoo
۰۰:۲۷:۵۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

#وبصادر هرچی فکر میکنم 300 سهم سومین بانک کشور نباید پول یه نخ سیگار باشه مگر اینکه از سال 96 تا الان حقوقی های بورس در حال تاراج پول مردم باشند .

لیست اخبار