#وسدید دوستانی که مطالب دیگران را گزارش می کنند رفتار ناشایستی است هم بی معرفتی ست هم ادم فروشی ، در این رفتار تجدیدنظر کنید
-
انتصابات/ کی کجا رفت؟
🔺️تکذیب رسمی: تغییری در مدیرعاملی پتروشیمی خلیج فارس رخ نداده است 🔹خبرهایی که این روزها درباره عوض شدن مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس دست به دست می شود، از سوی روابط عمومی هلدینگ رد شد. 🔹طبق اعلام #فارس، چنین تصمیمی فقط زمانی قانونی است که از مسیر مقررات نهادهای مالی، به ویژه سازمان بورس، عبور کرده باشد؛ در غیر این صورت هیچ اعتباری ندارد. 🔹نکته مهم دیگر این که بدون نشست رسمی هیات مدیره هلدینگ، هیچ تغییری در این سمت رسمیت پیدا نمی کند. 🔹در پایان نیز تاکید شده که اگر تغییری برخلاف دستور رییس جمهور یا بدون ابلاغ رسمی از دفتر ریاست جمهوری اعمال شود، از نظر قانونی فاقد ارزش اجرایی است. @KiKojaRaft
-
علی
#حافرین قیمت. این سهم. و هلدینگ. امروز می بایست. حداقل. 4. هزار تومان باشد. نه 500 تا تک تومانی
-
خدمات مجازی پرمیوم استارز گیفت (UAFpanel)
ری اکشن👍 ویو🍭 لایک پست عادی وپست های اینده اضافه شد
-
علی
#خکرمان باید خاطر نشان شود. بقدری. دارایی های شرکت زیاد. و با ارزش تر. شده. است. که نمی توان به سادگی از ان عبور کرد. یک نمونه. فقط یک سر به محل تحویل خودروهای. این شرکت. در اتوبان کرج بزنید. بقدری. این شرکت بزرگ است که نگو. حالا حساب کنید قیمت زمین 7 سال پیش چند بوده. امروز چند است. امروز. حداقل. قینت سهم. می بایست. 20 هزار تومان باشد
-
درمسیر خوشبختی با ونیرو
#ونیرو نیروگاه کهک مربوط به شرکت مپناست خخخخخخ علی اقا شب شما بخیر
-
خان بزرگ۲
#کباده دقیق 4 ماه پیش گفتم کباده 1100 تومانی هدیه بود برای سرمایه گزاری..یعنی کباده 1100 رو 4 ماه پیش میخریدید دیگه هرگز اون عدد رو نمیدید و همیشه قیمتش بالای اون عدد می رود که رفت سهم مقاومت اسمی 2000 رو هفته پیش شکست و یه پولبک ریز زد و اماده می شود برای پر کردن گپ افزایش سرمایه خود یعنی اول عدد 2400 تومان و هدف بعد 3700 تومان با این پول درشت که رو سهم اومد روز سه شنبه از شنبه قفل میشه و راه نمی دهد…دوستان من خان بزرگ هستم اسم کاربری بنده مسدود شد تا رفع مسدودیت اسم بنده من رو دنبال کنید تا تحلیل بگذارم..مجاهد بنده خان بزرگ هستم کاربریم مسدود است منو با این اسم دنبال کنید تا حسابم از مسدودیت خارج شه
-
علی
#ذوب واقعا. خنده. اور است بیش از 4 میلیون تا سهم این شرکت. مهم. و مهم. و خوب. و با ارزش. را باید بفروشی تا بتوانی یک سکه طلا بخری. در هیچ بازار بورسی. اینگونه نیست. ارزش. سهام. این شرکت. با توجه به رشد. تورم و رشد قیمت تمام کالاها. حداقل می بایست. 4 هزار تومان باشد. نه. 300 تا یک تومانی. و…
-
شهریار
#وسدید شب دوستان بخیر
-
آنلاین بورس
#بازیگر_محورها 🔋رشد شارپ طی سالهای گذشته 🔋 سپس ریزش فاصله تا سقف قیمتی #کساپا 87%- #دتولید 84%- #وگستر 83%- #ثشاهد 82%- #خکحرکه 80%- #وبرق 78%- #وگستر 77%- #زماهان 76%- #برکت 75%- #کدما 74%- #ثامان 73%- #دی 72%- #انرژی 71%_ #وملی 70%_ 🗓1405/04/04 💰@bours_online https://t.me/+XkWtrZZuECNkMDc8
-
شهریار
#وسدید منظور مولانا همین عالم ماده است و هر ان چه اهمیت دارد عالم معناست