جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| mado200
۲۳:۴۱:۱۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

اهرم کاملا شرایط رشد اهرم با شرایط بنیادی واگرایی منفی داره پتروشیمی ها تکلیف گزارش 3 ماهه شون مشخص نیست فملی که سنگین در پورتفوی اهرم هست پی ای به شدت بالایی گرفته و مس هم امروز سقوط کرد حواس تون باشه شاید اهرم رو شنبه صف خرید هم ببینید ولی تله هست اهرم اصلا شرایط شکست 5000 رو نداره

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار