فزر تحلیل شخصی من برای هفته دیگه فزر ؛ با احتمال بالای 50 درصد ، حس می کنم ، فزر هفته دیگه هم ، هفته سرخی خواهد داشت ، ولی با صفهای حجم تر از هفته گذشته و قیمت پایانی منفی کم 🚨🤚 من شخصا ، منتظر گرم طلای 15 الی 14500 هستم تا اواسط مرداد ماه❤️🤚البته با احتمال 25 درصد🤚 برای فملی هم محدود 1900 الی2000 رو جذاب یه پله ورد می بینم ، مقاومت 2600 برای فملی خییلی مهم هست❤️🚨 کف عیار هم 42 44 می دونم 🤚 این قیمت ، قیمت پاییز 1404 عیار هست🚨🤚 سپرده شمش نقره هم ، محدوده 350 330 ، عالیه برای ورود❤️🏃♂️ یا حق🌹
-
Ali
#بپویا حالا اگر 20.3 میلیارد کیلووات ساعت صرفه جویی را هم تقسیم بر 400 هزار دستگاه و سپس تقسیم بر 7 سال و سپس تقسیم بر 12 ماه کنیم، میزان صرفه جویی ماهانه برای هر دستگاه حدود 600 کیلووات ساعت خواهد بود و اگر انرا ضربدر تعداد نصب ماهانه 16667 دستگاه کنیم میشود ماه اول صرفه جویی 10 میلیون کیلووات ساعت و ماه دوم که پس از نصب 16667 دستگاه بعدی حاصل میشود 10 میلیون ماه اول بعلاوه 10 میلیون کیلووات ساعت صرفه جویی ماه دوم که میشود 20 میلیون کیلووات ساعت و ماه سوم 30 م.کیلوورات ساعت و ماه چهارم 40 م.کیلوات ساعت و همینطور تا تکمیل 20.3 میلیارد کیلووات ساعت صرفه جویی. خوب حالا چون نرخ فروش هر کیلووات ساعت برق در بازار بورس انرژی را نمیدانم نمیتوانم درامد هر ماه پس از نصب تدریجی را محاسبه کنم و لذا لطفا دوستانی که تخصص لازم را دارند، محاسبه و درامد را اعلام کنند.البته با این فرض براوردی که مثلا شروع نصب و بهره برداری تدریجی اسپیلتها در سه ماهه پایانی 1405 یا نیمه دوم سال 1405 محقق شود.
-
Error 404
https://t.me/Error404_0/39290 اره می موندم، 10 بارم می موندم، شاید یبارش جواب می داد، اما بعد از 10 بارم می فهمیدم کلا جواب نمیده اون موقع رها می کردم ولی میشه از گفتن ادما هم فهمید، تهشم یکی ممکنه بدونه ادمی نیست بخواد خودشو فدای یکی دیگه کنه که بهتر شه رها میکنه همون اول، که حقشم هست، ولی همون اول رها میکنه و میره
-
Vahedi
#خودرو خدارا هزاران بار شکر این توافق به گفته کارشناسان فراتر از تصور بوده و مثل یک خواب شیرین به شبکه جهانی متصل خواهیم شد. قطعا روز ناکامی بی رحم ترین بندگان خدا خواهد بود، افرادی که به سرقت از جیب مردم با بهانه تحریم و… مقاومت و… عادت کرده بودند و روز شادی برای تولید و صنعت و بازرگانی کشور لعنت بر ریاکاران لعنت بر افراد و گروه هایی که برای منافع با مذاکره مخالف بودند ولی به لطف خدا ورق برگشت
-
سیگنال ارزدیجیتال|فارکس دیجیتال|ایردراپ
#GRIFFAIN/USDT جهت پوزیشن: 🔐 نقطه ورود: 🔐 حد ضرر: 🔐 تارگت: 🔐 اهرم: x🔐 مشخصات سیگنال در وی ای پی
-
آموزش گروه کامپیوتر
•️اطلاعیه مهم سامانه اموزشیار؛ پرداخت شهریه: 🔹️مطابق تصویر فوق، جهت پرداخت مانده بدهی خود و تسویه شهریه، وارد منوی مدیریت پرداختها شوید و از قسمت "سایر پرداختها" اقدام به پرداخت شهریه نمایید. 🔸لینک پرداخت شهریه: amzy.ir/Amozeshyar-Payment جهت کسب اطلاعات بیشتر عضو کانال اطلاع رسانی شهریه و صندوق رفاه دانشگاه ازاد کاشان شوید👇 https://eitaa.com/shahriehkashan ایتا https://t.me/shahriehkashan تلگرام
-
mina.MT72
#خرینگ
-
Ali
#بپویا #بپویا دوستانی که در حوزه برق و انرژی تخصص دارند کمی توضیح دهند که این قرارداد نصب 400 هزار اسپیلت با راندمان بالا بجای کولرهای گازی پنجره ای کم بازده و فرسوده که با سرمایه گذاری 77 همت قرار است طی دو سال در مناطق مسکونی جنوب کشور اجرا شود، چقدر برای شرکت درامد دارد؟ طبق انچه در افشای الف امده، درامد شرکت از اجرای این قرارداد برابر با اخذ و فروش گواهی صرفه جویی ناشی از این جایگزینی معادل حدود 20 میلیارد کیلووات ساعت انرژی برق در تابلوی بازار بورس انرژی طی مدت 7 تا 9 سال می باشد. اما عزیزان متخصص بفرمایند در حال حاضر قیمت و ارزش فروش هر کیلووات ساعت برق در تابلوی بورس انرژی چقدر است و روند قیمت برق در این تابلوی بورس با توجه به 7 ساله بودن کسب درامد شرکت، در سالهای بعد ایا افزایشی خواهد بود یا کاهشی و اینکه ایا با تغییرات قیمت دلار، نرخ هر کیلووات ساعت برق و در نتیجه درامد اتی شرکت ایا افزایشی خواهد بود یا کاهشی؟ ضمنا در افشا نوشته پس از هر دوره سه ماهه از تاریخ نصب و بهره برداری اسپیلت ها، شرکت میتواند بابت صرف جویی که در همان سه ماه و در همان تعداد منصوبه در ان فاز محقق شده، گواهی صرفه جویی را بگیرد و بفروشد. بعبارت دیگر برداشت من چنین است که اینطور نیست که شرکت دو سال باید فقط اسپیلتها را نصب کند و بعد از اتمام ان تازه بخواهد گواهی صرفه جویی را برای 7 سال بعد از ان دریافت کند و بفروشد، بلکه استنباط من با توجه به تصریح دقیق در متن افشای الف شرکت این است که شرکت هر چند تا اسپیلتی که طی 3 ماه نصب کرد، بعد از ان سه ماه میتواند گواهی مربوط به میزان صرفه جویی که در ان مدت صورت گرفته از ساتبا اخذ کند و در بازار برق بفروشد و لذا بمحض شروع نصب اسپیلت ها از ان تاریخ به بعد تا 7 سال هر میزان صرفه جویی که ناشی از کم مصرفی کولرهای جدید نسبت به کولرهای قدیم تحقق میابد مشمول صدور گواهی صرفه جویی و فروش ان در بازار بورس انرژی میشود. اگه بخواهم براوردی داشته باشم بنظر باید 400 هزار اسپیلت را تقسیم بر 24 ماه( همان دو سال مدت اجرا) کنیم که میشود ماهانه نصب 16667 دستگاه کولر.
-
تحلیل و ترید
✅#ورود_به_لیست_درصدی_ها 📅 01 تیر 1405 #D1405_04_01 #اردینه/#اپرداز/#ثپردیس/#خفناور/#خوساز/#دامین/#درهاور/#زفکا/#زقیام/#ساینا/#سصوفی/#سپاها/#شکلر/#غگرجی/#غگلپا/#فجام/#فرابورس/#قصفها/#نیان/#واذر/ #اتیه_ملت/#اسا/#اساس/#الیاژ/#ارزش_مسکن/#اعتبار/#بلوط/#بمان/#ترنج_ثابت/#ثبات/#جاودان/#خاتم/#خبرگان/#دانیک/#رایبد/#رزگلد/#رشد/#سورنافود/#سپر/#سیناد/#شتاب/#صایند/#طعام/#فردا/#فیروزا/#فیروزه/#لذیذ/#مانی/#ماهور/#ناوگان/#نبات/#هم_تراز/#همتا/#هوشمند/#ویستا/#پایش/#کاج/#کارا/#کاردان/#کارین/#کلید/#گنجین/
-
علی
#شفارا این. سهم. به راحتی. از 5. هزار تومان. عبور. می کند. شرکت و سهم. عالی عالی. شده است. سود اور. و…
-
Just_trade2
#فاراک از تجدید ارزیابی خبری نیست؟