#خودرو خدارا هزاران بار شکر این توافق به گفته کارشناسان فراتر از تصور بوده و مثل یک خواب شیرین به شبکه جهانی متصل خواهیم شد. قطعا روز ناکامی بی رحم ترین بندگان خدا خواهد بود، افرادی که به سرقت از جیب مردم با بهانه تحریم و… مقاومت و… عادت کرده بودند و روز شادی برای تولید و صنعت و بازرگانی کشور لعنت بر ریاکاران لعنت بر افراد و گروه هایی که برای منافع با مذاکره مخالف بودند ولی به لطف خدا ورق برگشت
-
بهنام احمدی
#خودران سلام دوستان گیر خودران 1300 هست که این هفته رد میکنه سهم دار حقوقی حدودا 400 میلیون سهم رو خریده اونم تو یک هفته این سهم به سهم داراش خیلی بدهکاره از ما گفتن بود فعلان پول داره سمت سهم های خودرویی میاد فقط حواستون باشه که این سهم رو مفت ندید بره. یا علی
-
یه بنده خدا....
#خودرو واقعا خدارو شکر شماها هستید که مایه خنده مردم هستید… توافق شده، از فردا مرغ و برنج و…برمیگرده به قیمت ده سال پیش با 10 ملیون میتونی ماشین بخری دیگه ارزونی شروع شد… عقب مانده…
-
𝓘𝓬𝓱𝓲𝓰𝓸'𝓼 𝓐𝓮𝓼𝓽𝓱𝓮𝓽𝓲𝓬
به کارین میاد!
-
ساواس
#سشرق به نظر یک حلقه مفقوده اطلاعاتی داره که احتمالا بعد ها افشا بشه چون اینکه این شرکت بگه صادرات به صرفه نیست و دیگران صادرات کنند و سود کنند یه جای کار میلنگه البته که ماه پشت ابر نخواهد ماند
-
ساواس
#خودکفا هر روز که میگذره با وجود صف خرید بودن این سهم و پر نشدن حجم مبنا فاصله قیمت نسبت به ارزش ذاتی سهم بیشتر میشه همین الان هم میشه گفت قیمت نسبت به ارزش سهم زیر 20 درصد معامله میشه مبنای معاملات شما نباشه
-
ساواس
#بهپاک حالا ک امریکا میخواد به جای دلار های مسدود شده ایران بهش ذرت و گندم و سویا بده برای این سهم خوب میشه یا بد ؟
-
💋 Olya Calls You In
#الماس #النظره #روزین
-
بورس باز
#فملی یک عده میان اینجا میخوان حرف منفی بزنند و اخبار منفی بگن تا فملی به اون بزرگی رو پایین بکشند . خخخ باید بگم خسته نباشی دلاور
-
ب رضا
#شیران کاش با قطعی شدن توافقات ، محدودیت نوسان برداشته بشه و هدف دوساله شیران زودتر محقق بشه با چاشنی طرح توسعه صادرات بعد از توافق تجدید دارایی ، بالاخص طرح توسعه ای و سودسازی زیر مجموعه های هلدینگ هدف 7 برابر شدنه در کمتر از 18 ماه اینده
-
Saeed7k
#وپسا عجب بابا عجب