#شاخص_بورس انس جهانی طلا وارد ریزش بلند مدت چند ساله خودش شده است . خیلی ها هنوز توهم انس 5000 و 5500 دلاری را دارند , همش خواب و خیال هست . در چند دهه گذشته در معاملات انس هر زمان روند تایم فریم هفتگی و ماهیانه نزولی شده , یک روند اصلاحی فرسایشی و روند نزولی 3 تا 4 ساله را تجریه کرده است . در این روند جاری , با زدن کف 4100 دلار در تایم هفتگی و ماهیانه , روند ریزشی بلند مدت تایید شده است . فعلا تا چند ماه اینده , خبری در صندوق های طلا نیست . ممکن هست با توجه به قیمت دلار , ریزش قیمتی زیادی را نداشته باشند , ولی مطمینا اصلاح زمانی را خواهند داشت . هر کسی وارد صندوق طلا بشه , در میان مدت سود خوبی نخواهد داشت , در بهترین حالت دچار خواب سرمایه خواهد شد .
-
1000% شبندر
-
Oxbear
#اردینه #انوشیروان گزارش کارخانجات صنعتی و تولیدی ارد #انوشیروان روی کدال امد و روی p/eفوروارد شرکت مادر یعنی #اردینه نیم واحد تاثیر گذاشت و حدود 3.3 رسید. با سناریوی متعادل برای شرکت و در نظر گرفتن p/e برابر 4.5 قیمت سهم تا حدود 3270 محاسبه میگردد که در چارتی که 6خرداد گذاشته بودم.این مقاومت را میبینید،اگر گزارش تولید شرکت سوپرایز کننده باشد شاید محدوده 4400 هم بعید نباشد. پ.ن:این تحلیل برای کسانی است که با سهم هستند، و میتوانند حد ضرر را بالا بیاورند برای خرید در این محدوده ،توصیه نمیشود. @R2KInvest 3خرداد 1405 @R2KInvest
-
شپنا دوستان 13 و14 تیر بورس تعطیله؟
-
حکشتی با توجه به اخبار و خبر های خوب اقتصادی و توافقها و در کف بودن قیمت حکشتی و تازه باز شدن نماد بعد از 3 ماه که از رشد شاخص و سود بالای 50 درصدی جا موند شک ندارم فعلا فرصت خرید به کسی نده خدا شاهده 1500 تومان برای این نماد هیچ هست ، فقط کافیه روابط بین المللی و تجارت شروع بشه ، اونوقت می فهمیم که حکشتی چی هست
-
تلیسه سلام یک تحلیلی ازروندبگذارید ممنونم
-
TNT
#فروی افزایش سرمایه توی این شرایط فایده ای به حال سهامدار نداره. سهم باید به ارزش واقعی خودش برسه بعد اگه می خوان افزایش سرمایه بدن خوبه. فعلا برای سهم زوده.
-
حکشتی یا شبندر؟؟
-
شبندر دوستان 13 و14 تیر بورس فعال هست یا تعطیله؟
-
سیگنال ارزدیجیتال|فارکس دیجیتال|ایردراپ
#SEI/USDT جهت پوزیشن: 🔐 نقطه ورود: 🔐 حد ضرر: 🔐 تارگت: 🔐 اهرم: x🔐 مشخصات سیگنال در وی ای پی
-
وبملت افزایش قیمت تتر، روی بورس و خصوصا وبملت چه تاثیری داره دوستان؟ راهنمایی کنین