جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| sxxx123
۲۳:۵۸:۱۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

حکشتی با توجه به اخبار و خبر های خوب اقتصادی و توافقها و در کف بودن قیمت حکشتی و تازه باز شدن نماد بعد از 3 ماه که از رشد شاخص و سود بالای 50 درصدی جا موند شک ندارم فعلا فرصت خرید به کسی نده خدا شاهده 1500 تومان برای این نماد هیچ هست ، فقط کافیه روابط بین المللی و تجارت شروع بشه ، اونوقت می فهمیم که حکشتی چی هست

لیست اخبار