#اردینه #انوشیروان گزارش کارخانجات صنعتی و تولیدی ارد #انوشیروان روی کدال امد و روی p/eفوروارد شرکت مادر یعنی #اردینه نیم واحد تاثیر گذاشت و حدود 3.3 رسید. با سناریوی متعادل برای شرکت و در نظر گرفتن p/e برابر 4.5 قیمت سهم تا حدود 3270 محاسبه میگردد که در چارتی که 6خرداد گذاشته بودم.این مقاومت را میبینید،اگر گزارش تولید شرکت سوپرایز کننده باشد شاید محدوده 4400 هم بعید نباشد. پ.ن:این تحلیل برای کسانی است که با سهم هستند، و میتوانند حد ضرر را بالا بیاورند برای خرید در این محدوده ،توصیه نمیشود. @R2KInvest 3خرداد 1405 @R2KInvest
-
ساواس
#سشرق به نظر یک حلقه مفقوده اطلاعاتی داره که احتمالا بعد ها افشا بشه چون اینکه این شرکت بگه صادرات به صرفه نیست و دیگران صادرات کنند و سود کنند یه جای کار میلنگه البته که ماه پشت ابر نخواهد ماند
-
ساواس
#خودکفا هر روز که میگذره با وجود صف خرید بودن این سهم و پر نشدن حجم مبنا فاصله قیمت نسبت به ارزش ذاتی سهم بیشتر میشه همین الان هم میشه گفت قیمت نسبت به ارزش سهم زیر 20 درصد معامله میشه مبنای معاملات شما نباشه
-
ساواس
#بهپاک حالا ک امریکا میخواد به جای دلار های مسدود شده ایران بهش ذرت و گندم و سویا بده برای این سهم خوب میشه یا بد ؟
-
💋 Olya Calls You In
#الماس #النظره #روزین
-
بورس باز
#فملی یک عده میان اینجا میخوان حرف منفی بزنند و اخبار منفی بگن تا فملی به اون بزرگی رو پایین بکشند . خخخ باید بگم خسته نباشی دلاور
-
ب رضا
#شیران کاش با قطعی شدن توافقات ، محدودیت نوسان برداشته بشه و هدف دوساله شیران زودتر محقق بشه با چاشنی طرح توسعه صادرات بعد از توافق تجدید دارایی ، بالاخص طرح توسعه ای و سودسازی زیر مجموعه های هلدینگ هدف 7 برابر شدنه در کمتر از 18 ماه اینده
-
Saeed7k
#وپسا عجب بابا عجب
-
📶📉سیگنال نقره ای📈
#قچار هفتگی #واچلیست_ویژه چارت گویای همه چیز هست 🫣
-
آینده روشن
#وبملت شنبه بازار سهام دیدنی خواهد بود. تازه بازی داره شروع میشه دوستان.
-
📶📉سیگنال نقره ای📈
#ثبهساز هفتگی و شکست ترند داینامیک مهم