خصدرا با سلام و ارادت: امسال سال شروع شکوفایی خصدرا.وقت رسیدن محصول درختی که سالیان سال کاشتید.من باب وظیفه به سهامداران اطلاع رسانی کنم.
-
غالبر بدرد سهامداری نمیخوره فقط راه داد و تونستی نوسان بگیر وگرنه خواب سرمایه داره اونم تو این بازار
-
دبالک عزیزان دبالک دراین قبمتها برای ودود خوبه؟
-
اهرم دوستان دارایکم بعد 3 روز اصلاح سه شنبه صف خرید شد ایا خریدش توصیه میشه؟
-
pttpsexual
امیدوارم هیچوقت، هیچوقت واوا ازشون دست نکشه
-
عیار طلا الان 3.7 درصد حباب مثبت داره عقل سلیم فعلا اجاره نمیده پول بزرگ بیاد سمتش
-
پارس الوند
#وپارس اره اگه تحلیلگری بود اینجا سهم تو دستش دو سال نمی موند تا هنوزم تو ضرر باشه. سهمو تا زمانی که روند بورس مثبته نگهداری کنین. به نظر می رسه تا مجمع روند مثبت می مونه زمان بازگشایی خوبه. درسته که نرخ کفایت سرمایه پایینه اما با افزایش سرمایه اصلاح می شه. تسعیر هم اگه مثل سنوات 10 سال گذشته بزن با وجود به وجود اوردن مشکل نقدینگی اما با فروش دارایی اپال مقداری جبران شده. چشم انداز یادتون باشه…
-
sajad.slm00
فزر عزیز پکویر بهترین لاستیکی تو صنعته و سود نقدی محور هست گزارشاتم عالیه اگه دوست داری از هر صنعت یکی داشته باشی گزینه خوبیه ولی اگه میخای رو صنایع برتر بازار باشی لاستیکی خوب نیست
-
کانال حاج علی
#سهام_دلاری کدامند ؟ بهبود عملکرد 1405 نسبت به 1404 پالایشگاهی و پتروشیمی ؛ #شپنا #شبندر #شتران #شبریز #تاپیکو #فارس #شپدیس #خراسان #اریا #نوری #بوعلی #پارسان فلزات ؛ #فملی #فباهنر #هرمز #فتوسا #فزرین استخراج کانه های فلزی و غیرفلزی ؛ #تاصیکو #وخارزم #اپال #کخاک #کسرا 🗓1405/04/04
-
مهرداد
شبندر موتور پتروشیمیا روشن شد شپدیس فارس اروند شاروم
-
روح اله افشار
فزر تحلیل شخصی من برای هفته دیگه فزر ؛ با احتمال بالای 50 درصد ، حس می کنم ، فزر هفته دیگه هم ، هفته سرخی خواهد داشت ، ولی با صفهای حجم تر از هفته گذشته و قیمت پایانی منفی کم 🚨🤚 من شخصا ، منتظر گرم طلای 15 الی 14500 هستم تا اواسط مرداد ماه❤️🤚البته با احتمال 25 درصد🤚 برای فملی هم محدود 1900 الی2000 رو جذاب یه پله ورد می بینم ، مقاومت 2600 برای فملی خییلی مهم هست❤️🚨 کف عیار هم 42 44 می دونم 🤚 این قیمت ، قیمت پاییز 1404 عیار هست🚨🤚 سپرده شمش نقره هم ، محدوده 350 330 ، عالیه برای ورود❤️🏃♂️ یا حق🌹