جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
پارس الوند | alvand123
۲۳:۱۶:۵۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

#وپارس اره اگه تحلیلگری بود اینجا سهم تو دستش دو سال نمی موند تا هنوزم تو ضرر باشه. سهمو تا زمانی که روند بورس مثبته نگهداری کنین. به نظر می رسه تا مجمع روند مثبت می مونه زمان بازگشایی خوبه. درسته که نرخ کفایت سرمایه پایینه اما با افزایش سرمایه اصلاح می شه. تسعیر هم اگه مثل سنوات 10 سال گذشته بزن با وجود به وجود اوردن مشکل نقدینگی اما با فروش دارایی اپال مقداری جبران شده. چشم انداز یادتون باشه…

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار