ثشاهد هر زمانی هم اراده کردید بگید از مرتفوم تصویر میگیرم تصویر زمینه میکنم بشرط اینکه افرادیکه درخواست دادند بعدش از این صفحه واسه همیشه برن
-
سهامدار مسدود شده
#شگستر نشست خبری پرسش و پاسخ شرکت گسترش سوخت سبز زاگرس (شگستر) 14 اسفند 1403 را ببینید شخصی بنام زمانی فرد (از کارگزاری مفید) از شیدانی مدیرعامل بی کفایت شگستر این سوال مهممممم را مطرح کرد که ایا شگستر فقط داره از اختلاف نرخ ترجیهی و بازار ازاد ذرت سود میبره؟؟؟ و اگر روزی این اختلاف قیمت از بین رفت چه میشه؟ شگستر با زیان تولید میکنه؟؟؟ سوال به این مهمی را شیدانی با هوچی گری و شلوغ کاری میپیچونه و الان این اتفاق افتاده ! شگستر ذرت را 52600 تومن میخره و اتانول را 117 هزار تومن و کنجاله را 62 هزار تومن میفروشه از هر 2.7 کیلو ذرت یک کیلو کنجاله و یک لیتر اتانول میسازه هزینه خرید این مقدار ذرت 142 هزار تومنه و با احتساب 20 درصد هزینه های سربار تولید شامل حقوق دستمزد انرژی به 170 هزار تومن میرسه بهای فروش یک کیلو اتانول 117 هزار تومنه بنابراین هر لیترش میشه 93000 تومن به علاوه 62000 تومن کنجاله میشه 155 هزار تومن! شگستر داره هر واحد محصول را با 15000 تومن زیان تولید میکنه چطور شرکتها و حقیقی هایی که سرمایه گذاری کلان در این شرکت پروژه کرده اند و سهامدار درصدی هستند یقه مدیرعامل را نمیگیرند؟ ایا در این بازی زیانده نشان دادن شرکت سهم المنفعه دارند؟ شیدانی باید پاسخگو باشه
-
خبهمن انشاالله هفته اینده کامل مثبت
-
« یاحسین »
مسول صندوق کانال: دوستان بخاطر اختلالات بانکی فعلا تراکنش بانکی مقدور نیست در اولین فرصت که مشکل برطرف بشه تبرک سفره اقا سیدالشهدا حتما به حساب بانکی شما عزاداران حسینی ریخته خواهد شد .
-
عیار فملی تو یک سال بالای 200 درصد سود داده و این ریزش ها و اصلاح ها طبیعیه
-
عیار فملی بد کرد صف فردش شد
-
Sorena Drml
عیار بنظر من شنبه پول های خوبی از بعضی سهام ها قسمت صندوق های نقره و طلا میاد ،،مراقب باشید بلایی ک همین چند روز پیش سر سهامداران فملی اومد سرتون نیاد هفته اینده ،،،نظر شخصی خودتون تحقیق کنید
-
asenat
کبافق ممکن بفروشیم بعد افزایش سرمایه بده بره بالا چند برابربشه ماک شانس نداریم هرسهمی تا داریم منفی همین گه میفروشیم میره بالا
-
اروند این سهم به مدت سه تا شش ماه درجا خواهد زد، حتی بیشتر!! مثل، سیسکو، گدنا، زماهان،… سر به سر هستید، خارج بشید، حتی تا 5 درصد ضرر
-
عیار صندوق عیار از اینجا تا 56 هزار تومان بعدش شارپ تا 38 هزار تومان حال انس خوب نیست!!!
-
غالبر بدرد سهامداری نمیخوره فقط راه داد و تونستی نوسان بگیر وگرنه خواب سرمایه داره اونم تو این بازار