ثشاهد یه نفر از اینها که فکر میکنند اشتباه میکنم اگه پرتفوشون نمیگم زیاد فقط یک میلیارد تومن ثشاهد داشته باشند من تا 6. ماه پیامی نمیگدارم ، ولی بنده شرط میبندم حداقل اندازه 10. نفرشون فقط ثشاهد داخل پرتفوم دارم
-
عیار فملی بد کرد صف فردش شد
-
Sorena Drml
عیار بنظر من شنبه پول های خوبی از بعضی سهام ها قسمت صندوق های نقره و طلا میاد ،،مراقب باشید بلایی ک همین چند روز پیش سر سهامداران فملی اومد سرتون نیاد هفته اینده ،،،نظر شخصی خودتون تحقیق کنید
-
asenat
کبافق ممکن بفروشیم بعد افزایش سرمایه بده بره بالا چند برابربشه ماک شانس نداریم هرسهمی تا داریم منفی همین گه میفروشیم میره بالا
-
اروند این سهم به مدت سه تا شش ماه درجا خواهد زد، حتی بیشتر!! مثل، سیسکو، گدنا، زماهان،… سر به سر هستید، خارج بشید، حتی تا 5 درصد ضرر
-
عیار صندوق عیار از اینجا تا 56 هزار تومان بعدش شارپ تا 38 هزار تومان حال انس خوب نیست!!!
-
غالبر بدرد سهامداری نمیخوره فقط راه داد و تونستی نوسان بگیر وگرنه خواب سرمایه داره اونم تو این بازار
-
دبالک عزیزان دبالک دراین قبمتها برای ودود خوبه؟
-
اهرم دوستان دارایکم بعد 3 روز اصلاح سه شنبه صف خرید شد ایا خریدش توصیه میشه؟
-
pttpsexual
امیدوارم هیچوقت، هیچوقت واوا ازشون دست نکشه
-
عیار طلا الان 3.7 درصد حباب مثبت داره عقل سلیم فعلا اجاره نمیده پول بزرگ بیاد سمتش