فملی در ضمن صدور مجوز صادرات فراورده های نفتی باعث صف خرید شدن پالایشیها شده
-
عیار شاخص بورس مدتی رنج میزنه با رشد سهام کوچک و سهام های شاخص ساز رشد نکرده مثل فارس و فولاد و خودرو و سپس رالی بعدی تا 6 میلیون
-
حمید ثابت
زماهان اصلا جا موندگی سهم معیار نیست این سهم یه روزی پروژه بوده و همه خالی کردن و کسی سمتش نمیاد
-
سلمان خان
وبملت 📌💥دوستان در این چند سال سایه جنگ و… هزار مورد در مورد جنگ نمیذاشت بورس رشد داشته باشه الان که با این توافق 60 روزه سایه جنگ برداشته شده مطمین باشید دستکم تا یکسال سهمهای بزرگی همچون وبملت و شپنا و… صعود شارپی دارند تا پایان سال این 50 یا 100 درصد توش گم میشه و سودهای 7 برابری 10 برابری خواهید داشت مطمین باشید و با پیامهای منفی تصمیم ب فروش نگیرید بعد از رشد اصلی جا بمانید تــــــــــــمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــام
-
قاسم هاشمی
ثشاهد یه نفر از اینها که فکر میکنند اشتباه میکنم اگه پرتفوشون نمیگم زیاد فقط یک میلیارد تومن ثشاهد داشته باشند من تا 6. ماه پیامی نمیگدارم ، ولی بنده شرط میبندم حداقل اندازه 10. نفرشون فقط ثشاهد داخل پرتفوم دارم
-
Ff
#وخارزم سلام هنوزهمین قیمته بعددوسال اومدم چک کنم پس کی سودخوب میده بهمون چه عددهایی میتونه ببینه ؟یه زمانی تارگت 10هزارتومنی داشت
-
hv
#شاخص_بورس #شپدیس #ونفت میز گرفتنی است! عشق به خدمت در صنعت انرژی چنان عمیق است که یکی را با کارتک هم نمی شود از صندلی ریاست جدا کرد و دیگری برای رسیدن به همان صندلی از ناودانی بالا می رود! ظاهراً هر دو به یک اصل مدیریتی مشترک رسیده اند: «میز ریاست گرفتنی است، دادنی نیست.»
-
مسعود دهقانی
شکام خرداد ب فروش 1 تا 1.3 همت بزنه تمومه
-
فارس خوب مژده اینکه مدیر عامل کار بلد فارس هم انتخاب شدند روزهای اوج در انتظار سهامداران
-
ریشمک کاش لااقل سبز شه بشه سر به سر فروخت
-
عدنان جعاوله
فزر در قیمت 4000 هم که اعلام خرید کردم مخالف زیاد بود . الان هم مسیر رو برای خودم مشخص کردم و اعلام کردم . دوست داشتی استفاده کن . نداشتی هم نکن