زماهان اصلا جا موندگی سهم معیار نیست این سهم یه روزی پروژه بوده و همه خالی کردن و کسی سمتش نمیاد
-
sajad.slm00
فزر عزیز پکویر بهترین لاستیکی تو صنعته و سود نقدی محور هست گزارشاتم عالیه اگه دوست داری از هر صنعت یکی داشته باشی گزینه خوبیه ولی اگه میخای رو صنایع برتر بازار باشی لاستیکی خوب نیست
-
کانال حاج علی
#سهام_دلاری کدامند ؟ بهبود عملکرد 1405 نسبت به 1404 پالایشگاهی و پتروشیمی ؛ #شپنا #شبندر #شتران #شبریز #تاپیکو #فارس #شپدیس #خراسان #اریا #نوری #بوعلی #پارسان فلزات ؛ #فملی #فباهنر #هرمز #فتوسا #فزرین استخراج کانه های فلزی و غیرفلزی ؛ #تاصیکو #وخارزم #اپال #کخاک #کسرا 🗓1405/04/04
-
مهرداد
شبندر موتور پتروشیمیا روشن شد شپدیس فارس اروند شاروم
-
روح اله افشار
فزر تحلیل شخصی من برای هفته دیگه فزر ؛ با احتمال بالای 50 درصد ، حس می کنم ، فزر هفته دیگه هم ، هفته سرخی خواهد داشت ، ولی با صفهای حجم تر از هفته گذشته و قیمت پایانی منفی کم 🚨🤚 من شخصا ، منتظر گرم طلای 15 الی 14500 هستم تا اواسط مرداد ماه❤️🤚البته با احتمال 25 درصد🤚 برای فملی هم محدود 1900 الی2000 رو جذاب یه پله ورد می بینم ، مقاومت 2600 برای فملی خییلی مهم هست❤️🚨 کف عیار هم 42 44 می دونم 🤚 این قیمت ، قیمت پاییز 1404 عیار هست🚨🤚 سپرده شمش نقره هم ، محدوده 350 330 ، عالیه برای ورود❤️🏃♂️ یا حق🌹
-
عیار ولی بعنوان کسی که معاملات سنگین در بازار دارم بهتون پیشنهاد میکنم در صندوق طلا جز عیار چیزی نخرین عیار به تنهایی از کل بورس و کل صندوقای طلا بهتره
-
شفن سوپر مفت بازار شفن 500خاطره
-
تحلیل بنیادی و تکنیکال بورسکده
🔵بررسی P/E تحلیلی در سهم های صنعت پالایش🔵 🔴 بر اساس مصوبه جدید، از 26ام خرداد ماه مبنای محاسبه ی قیمت خوراک و فراورده های پالایشی (که از زمان بروز جنگ با اعداد پیش از اسفند محاسبه می شد) به روال قبل بازگشته است. در جدول بالا به براورد سود شرکت های صنعت تا انتهای سال پرداختیم. ✅ پیش فرض کرک اسپرد در سال 1405: 1️⃣ کرک اسپرد فصل بهار مشابه بهمن ماه سال گذشته (پیش از شروع جنگ) که میانگین شرکت ها 11.8 دلار بر بشکه بود، در نظر گرفته شد. 2️⃣ کرک اسپرد فصل تابستان مشابه میانگین کرک این شرکت ها بعد از 26 خرداد تا کنون که در محدوده 19 دلار بر بشکه است، لحاظ شد. 3️⃣ کرک اسپرد نیمه دوم سال نیز، مشابه پاییز 1404 در نظر گرفته شده است، که به طور میانگین 14 دلار بر بشکه بوده است. 4️⃣ کاهش ظرفیت تولید در شرکت ها در نظر گرفته نشد و تخفیف 5 درصدی خوراک نیز در محاسبه کرک ها اعمال شد. نرخ دلار نیز برای میانگین سال 150 هزار تومان لحاظ شد. 🔵 با توجه به اختلاف اخرین کرک اسپرد ها با نیمه دوم سال گذشته، در صورت تداوم وضعیت فعلی تا پایان سال، انتظار سوداوری بیشتر از اعداد ذکر شده را نیز متصور خواهیم بود/انیگما
-
اپشن اختیار معامله [ سبدگردانی ]
🔵بررسی P/E تحلیلی در سهم های صنعت پالایش🔵 🔴 بر اساس مصوبه جدید، از 26ام خرداد ماه مبنای محاسبه ی قیمت خوراک و فراورده های پالایشی (که از زمان بروز جنگ با اعداد پیش از اسفند محاسبه می شد) به روال قبل بازگشته است. در جدول بالا به براورد سود شرکت های صنعت تا انتهای سال پرداختیم. ✅ پیش فرض کرک اسپرد در سال 1405: 1️⃣ کرک اسپرد فصل بهار مشابه بهمن ماه سال گذشته (پیش از شروع جنگ) که میانگین شرکت ها 11.8 دلار بر بشکه بود، در نظر گرفته شد. 2️⃣ کرک اسپرد فصل تابستان مشابه میانگین کرک این شرکت ها بعد از 26 خرداد تا کنون که در محدوده 19 دلار بر بشکه است، لحاظ شد. 3️⃣ کرک اسپرد نیمه دوم سال نیز، مشابه پاییز 1404 در نظر گرفته شده است، که به طور میانگین 14 دلار بر بشکه بوده است. 4️⃣ کاهش ظرفیت تولید در شرکت ها در نظر گرفته نشد و تخفیف 5 درصدی خوراک نیز در محاسبه کرک ها اعمال شد. نرخ دلار نیز برای میانگین سال 150 هزار تومان لحاظ شد. 🔵 با توجه به اختلاف اخرین کرک اسپرد ها با نیمه دوم سال گذشته، در صورت تداوم وضعیت فعلی تا پایان سال، انتظار سوداوری بیشتر از اعداد ذکر شده را نیز متصور خواهیم بود/انیگما
-
تحلیل بنیادی و تکنیکال بورسکده
🔵بررسی P/E ttm پیش از مجمع سهم های صنعت پالایش در سال های اخیر
-
Sorena
کرمان درود کرمان روی حمایت داینامیک 106تومن برگشت زد ، در موج صعودی قبل در تلاش برای شکست سقف ابر در عدد124تومن ناموفق بود و به اصلاح رفت و با حمایت روز قبل مجدد اماده حمله برای شکست و نفوذ به ابر شد، تا عدد114 تومان هم باید مقاومت کیجنسن و تنکانسن و ابر رو از پیشرو برداره پس این چند روز احتمالا سهم حجم های زیادی بخوره و بارها بارها صف بشه و صف بریزه در تایم هفتگی مسیر سهم برای رشد هموارتر هستش ، برای دوستانی که میخوان تازه ورود کنن پیشنهاد خرید در همین محدوده رو میدم ولی برای دوستان قدیمی بعداز 115 تومان کم ریسک تر هستش کرمان خط روند نزولی 6ساله رو به تازگی شکسته و پولبک هم تکمیل شده و قطعاً این نکته مهم از چشم تکنیکالیست ها پنهان نمونده وارد سهم شدن ، کرمان اماده رشد شده و دیر یا زود استارتش رو میزنه ولی باید گام به گام پیش بریم