ریزش سنگین نقره جهانی ادامه دارد با ریزش 7 درصدی به 57 دلار رسید 🔴 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🆔 ادرس کانال های سامان تحلیل: تلگرام بله روبیکا 🌐سایت کارگزاری بانک سامان : https://samanbourse.ir ☎️ مرکز تماس و پشتیبانی: 43024000 - 91001347 💠در مسیر تحلیل،اگاهی و تحول… 💠 https://rubika.ir/samantahlil https://t.me/Samantahlil
-
I’m mOj TaBa
#کترام و حالا بعد از 6 سال مجدد داره خبرهایی به گوش میرسه از اصفهان ….. قطعا این سهم شگفتی ساز امسال خواهد بود ، کترام 260 تومنی به خاطره ها خواهد پیوست .
-
دیدگاه سعید مبشری
وضعیت عالی #تکنو 24 مرداد در همین صفحه عمومی در پیام ریپلای اطلاع رسانی شد
-
ابراهیم شبان دهگایی
فملی شدید داره میاد پایین
-
دیدگاه سعید مبشری
وضعیت عالی #تکنو 23 مرداد در همین صفحه عمومی در پیام ریپلای اطلاع رسانی شد
-
دیدگاه سعید مبشری
وضعیت عالی #تکنو 22 مرداد در همین صفحه عمومی در پیام ریپلای اطلاع رسانی شد
-
ابراهیم شبان دهگایی
فملی قیمت جهانی مس داره سقوط میکنه
-
دیدگاه سعید مبشری
#تکنو 12 مرداد در مطلب فورواردی قبل بررسی شد سپس فرصت هایی طلایی هدیه داد و تا بیشترین قیمت 27 خرداد : 686 درصد سود اوری ❗️اکنون برای خرید تکنو دیر شد قیمت از حمایت فاصله گرفت و در اینده نیز اگر به قیمت پیش از صعود برگردد شاید دیگر شرایط صعود فراهم نباشد
-
یزدان ابراهیمی
#غالبر // حمایت 38 فیبوناچی را از دست داد.
-
Hoh
#وپترو وپترو سال 94 150 ورسیدن به 3000 تومان و4 سال استراحت از اینجا هدف 40 هزار تومان با احتساب افزایش سرمایه خواهد رفت
-
فزر ممنون اقای افشار عزیز