#دماوند جهت اطلاع شما و بقیه سهامداران عرض میکنم دماوند در سابقه خود در سال 99 رکورد رسیدن به مارکت حدود یک میلیارد و صد میلیون دلاری را نیز داشته و 300 میلیون دلار اصلا چیز دور از دسترسی نیست. #رمپنا #شاخص_بورس
-
مسعود دهقانی
غمینو 3 ماهه احتمالا 45 تا 50 ساخته باشه
-
دلگشا
#شتران #شبندر #شپنا بررسی P/E ttm پیش از مجمع سهم های صنعت پالایش در سال های اخیر در جدول ذیل به بررسی نسبت P/E ttm سهم های صنعت پالایش پیش از مجمع سالانه در سال های اخیر پرداختیم. 🔵 نکته ی واضح در این حوزه رشد نسبت P/E ttm صنعت در اغلب نمادها در قیاس با سال های گذشته است و با این وجود کماکان خریداران قدرتمند در صنعت فعال هستند، این امر خود موید امید سهامداران به تداوم کرک اسپردهای جذاب در ماه ها و شاید فصول اتی است.
-
سعید پیرنیا
فزر مقوله فزر و عیار دو تا چیز کاملاً جداست اینو از چارتشون هم میشه فهمید فزر رو تحلیل کردم و محدوده خیلی خوب رو اعلام کردم ، اگه چیزی که من از اینده تو ذهنمه به من میگه رو فزر میشه حساب جدی باز کرد موفق باشید
-
power
#شستان مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس تغییر کرد امیدوارم با امدن عباس زاده تغییراتی در اجرای شستان اعمال شود
-
عیار شاخص بورس مدتی رنج میزنه با رشد سهام کوچک و سهام های شاخص ساز رشد نکرده مثل فارس و فولاد و خودرو و سپس رالی بعدی تا 6 میلیون
-
حمید ثابت
زماهان اصلا جا موندگی سهم معیار نیست این سهم یه روزی پروژه بوده و همه خالی کردن و کسی سمتش نمیاد
-
سلمان خان
وبملت 📌💥دوستان در این چند سال سایه جنگ و… هزار مورد در مورد جنگ نمیذاشت بورس رشد داشته باشه الان که با این توافق 60 روزه سایه جنگ برداشته شده مطمین باشید دستکم تا یکسال سهمهای بزرگی همچون وبملت و شپنا و… صعود شارپی دارند تا پایان سال این 50 یا 100 درصد توش گم میشه و سودهای 7 برابری 10 برابری خواهید داشت مطمین باشید و با پیامهای منفی تصمیم ب فروش نگیرید بعد از رشد اصلی جا بمانید تــــــــــــمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــام
-
قاسم هاشمی
ثشاهد یه نفر از اینها که فکر میکنند اشتباه میکنم اگه پرتفوشون نمیگم زیاد فقط یک میلیارد تومن ثشاهد داشته باشند من تا 6. ماه پیامی نمیگدارم ، ولی بنده شرط میبندم حداقل اندازه 10. نفرشون فقط ثشاهد داخل پرتفوم دارم
-
Ff
#وخارزم سلام هنوزهمین قیمته بعددوسال اومدم چک کنم پس کی سودخوب میده بهمون چه عددهایی میتونه ببینه ؟یه زمانی تارگت 10هزارتومنی داشت
-
hv
#شاخص_بورس #شپدیس #ونفت میز گرفتنی است! عشق به خدمت در صنعت انرژی چنان عمیق است که یکی را با کارتک هم نمی شود از صندلی ریاست جدا کرد و دیگری برای رسیدن به همان صندلی از ناودانی بالا می رود! ظاهراً هر دو به یک اصل مدیریتی مشترک رسیده اند: «میز ریاست گرفتنی است، دادنی نیست.»