جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| alpham
۲۰:۳۳:۰۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

کاما این دستمون منظورش از سهم بنیادی و سود تقسیم کن ولاعتماده سهمی از گروه لیزینگ که یک ریال پول حقیقی سمت این گروه نمیره و هیچ جذابیتی نداره ولاتماد دوسال پیش پذیره نویسی شده و هنوز که هنوزه بازش نکردن و هرکس خریده دوساله پولش بلوکه اس. تازه موقع بازگشایی هم قرار نیست تورم و نوسانی که میشد تو این دوسال از دلار و طلا و سهام بگیری را واست جبران کنه قضیه پیام هاشون اینه دوستان

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار