گشان و اون دوستانی که به تازه گی سهامدار گشان شدند ، در بهترین موقع وارد سهم شدن و سهم را زیر قیمت سال 93 خریدن ، مطمین باشن با سود بسیار بالایی از سهم خارج خواهند شد . ☘️نوش جانتون
-
Saeed7k
#های_وب خواهیم دید که چه خواهد شد! سهمی با 85 درصد ریزش که اگر بخواد برگرده به سقف تاریخی خودش باید باید 7 برابر بشه جز نذورات هست. اونم الان که یک سوم ارزش اسمی هست مارکت های وب کمه کم 30 همت ارزش دارد یعنی با 8 درصد ارزش ذاتی معامله می شود.
-
شهریار
#وسدید به قول ملای بلخ ، مولانا : " من از برای مصلحت در حبس دنیا مانده ام "
-
بساتين الكتب 📚
فتور وملل 💔
-
درمسیر خوشبختی با ونیرو
#ونیرو در عمرم اینهمه اطلاعات غلط در یکجا ندیده بودم بخواب علی اقا همشو اشتباه نوشتی مخصوصا نیروگاه کهک که مربوط به ونیرو نیست خخخخخخخخخ
-
آینده نگر صبور
#پترول پتروشیمی ایلام امسال چقدرسودساخت؟
-
سیگنال ارزدیجیتال|فارکس دیجیتال|ایردراپ
#AVAX/USDT جهت پوزیشن: 🔐 نقطه ورود: 🔐 حد ضرر: 🔐 تارگت: 🔐 اهرم: x🔐 مشخصات سیگنال در وی ای پی
-
Hamoo
#وبصادر هرچی فکر میکنم 300 سهم سومین بانک کشور نباید پول یه نخ سیگار باشه مگر اینکه از سال 96 تا الان حقوقی های بورس در حال تاراج پول مردم باشند .
-
شهریار
#وسدید منظور من همه دوستان نیست مخاطبم افراد قلیلی هستند که بقیه را گزارش می کنند.
-
آرتامن بورس
#کیسون 🔹اپدیت/روزانه ✔️طبق تحلیل قبلی قیمت تا کف 137ت اصلاحشو داد و روز گذشته کاری تونست بالای 151ت تثبیت بده و یه صف خرید خوبی رو بخودش دید 🎯تارگت بعدی سهم 180ت میباشد(حدود 20درصد رشد از قیمت فعلی) ✔️مجدد روز شنبه زیر نظر داشته باشد و جزو سهمهای کم ریسک بازار میباشد
-
شهریار
#وسدید دوستان مجازی همدیگریم با هم که عداوت و تخاصم نداریم. ارتباط مون مبنی بر تسالم و مصالحه است همین