وامید کمترین درصد تقسیم سود طبق قانون بورس و اوراق بهادار 10 درصد هست و در همه گزارش های هییت مدیره عرف هست که همون حداقل قانونی رو ذکر میکنن ولی برای پیش بینی سود تقسیمی باید به سابقه سهم ها نگاه کرد که وامید معمولا 75 درصد تقسیم میکنه. البته همه چیز در مجمع مشخص میشه ولی با نگاه به اخرین روز کاری بورس دیدن 276 میلیون حجم بی دلیل نیست ان هم با ورود 88 درصد حقیقی به سهم، قدرت خرید بالا و سرانه خرید بالا
-
💠 سامان تحلیل 💠
ریزش سنگین نقره جهانی ادامه دارد با ریزش 7 درصدی به 57 دلار رسید 🔴 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🆔 ادرس کانال های سامان تحلیل: تلگرام بله روبیکا 🌐سایت کارگزاری بانک سامان : https://samanbourse.ir ☎️ مرکز تماس و پشتیبانی: 43024000 - 91001347 💠در مسیر تحلیل،اگاهی و تحول… 💠 https://rubika.ir/samantahlil https://t.me/Samantahlil
-
Meydi11
#شاخص_بورس #بورس شنبه فقط #اردستان
-
میلاد عزیزی
اهرم دقیقا دنبال سهام کوچک با سود سازی عالی که قابلیت چند برابر شدن مثل انرژی دارند باشید 💚💚💚
-
روح اله افشار
فزر از نظر من ؛ ریسک به ریوارد نگهداری فزر و گواهی سپرده شمش نقره ، برای اخر سال ، خیییلی پایین هست و ارزش صبر کردن رو برای من ، دارند ❤️🧿🤚 ریسک نگهداری فزر از همین نقطه؛حداکثر 15 درصد🚨 ریوارد نگهداری فزر تا اخر سال ؛ حداقل 75 درصد🧿❤️ من برای سود حداقل 75 درصدی فزر ، ریسک 15 درصدیشو ، می پذیرم❤️🤚 ریسک نگهداری سپرده نقره تا اخر سال ؛ 20 درصد ریوارد نگهداری سپرده نقره ، حداقل 200 درصد از همین نقطه❤️🧿🚀 اینها تحلیل شخصی من هست لطفا با تحلیل خودتون معامله بفرمایید❤️🤚
-
م. قاسمی
#وهامون سهم های سرمایه گذاری به درد نمی خورد هر سال افزایش سرمایه میدن بعد برای اینکه حق تقدم ها را مفت بخرند سهم را به خاک و خون میکشند و اجازه رشد نمیدهند
-
بتا سهم
#کرماشا در گزارش 12ماهه حسابرسی شده به سود 6051 ریالی رسیده است
-
صندوق های طلای بورس ایران
#انس_طلا بالاخره قیمت زیر 4000 دلار هم تاچ کرد یادمه در قیمت های بالای 5000 دلار به خیلی از دوستان گفتم اگر قصد خرید طلا دارید صبر کنید… اون قیمت ها یادمه مردم عوام در درب طلا فروشی ها صف کشیده بودند نه فقط در داخل کشور ما بلکه در کشور های دیگه ! کشور مالزی رو که یادمه صف چند صد متری داشت ! امروز 20 الی 30 درصد پایین تر طلا را تخفیف خورده به شما تقدیم می کنند. خلاصه در بازارهای مالی شما #طلا هم بد موقع بخری ضرر میکنی #طلا #عیار #صندوق_طلا👇 https://t.me/+bHOklXFcpZ00ZmIx
-
Formula_1
#صبا اپدیت
-
Sorena
سمگا درود خدمت همه عزیزان ، جناب مفاخری عزیز میدونم خیلی اذیت شدید در این سهم ولی باور کنید سهامداران سهم هایی هستند که ارزو دارن کاش سمگا رو جای سهمشون داشتن وشمال از 13000 تومن تا 1300 ریخته حدود 90 درصد ، سهم خبنیان ، خاهن ، و… ببنید چه بلایی سر سهامدارنشون اوردن طی 6 سال که سمگا حکم طلا داره در مقابل انها، این بار روانی منفی شاید یک سهامدار تازه وارد رو بترسونه یا نگران ناامید کنه و دینی نا خواسته گردن شما باشه ، اگر صلاح میدونید و خواسته یا به اجبار سهامدار سمگا می خواهید بمونید این چند سال که تحمل کردید این یکی دو سال هم با ارامش فرصت بدید تا نتیجه رو ببینید اینجا خیلی ها با زاویه دید متفاوت به این نتیجه رسیدیم که سمگا زمان رشدش رسیده، چه تکنیکالی و چه بنیادی و.. از زوایای مختلف سیگنال رشد داره میده پس اگر صلاح میدونید یک فرصت اخر هم به سمگا بدید قول میدم پشیمون نمیشید موفق باشید
-
Shadi Shahi
ثشرق خبر دارید نماد ثشرق چه روزی مجمع داره؟