🔸$𝟏𝟎𝟎,𝟎𝟎𝟎 𝐩𝐫𝐢𝐳𝐞 𝐦𝐨𝐧𝐞𝐲!💰🤑 🔸Join the champion team! 🏆 🔸Choose your champion team and activate special bonus World Cup, get a chance to win a $100,000 trading account. 🔸Aron Groups Broker 🔸100 هزار دلار جایزه!💰🤑 🔸به تیم قهرمان بپیوند! 🏆 🔸تیم قهرمانت رو انتخاب کن و با فعال سازی بونوس ویژه جام جهانی، شانس برنده شدن یک حساب معاملاتی 100,000 دلاری رو به دست بیار. 🔸بروکر ارون گروپس Https://client.arongroups.co/links/go/1595 https://t.me/+-ebnyfTpqYozNGRk #بورس #سیگنال #ترامپ https://client.arongroups.co/links/go/1595 https://client.arongroups.co/links/go/1595 https://client.arongroups.co/links/go/1595 https://client.arongroups.co/links/go/1595
-
Redo
#برکت بازدهی سهام گروه برکت رو با تیپیکو مقایسه کنید ، دسبحان دسبحا دتولید دسانکو همشون افتضاح بودند!!!همه ذبرگشتن به ارزش دلاری سال 98
-
Aaa
وسدید تنها دلیل عدم رشد و منفی های این سهم فقط همینه
-
سام حسام
وامید کمترین درصد تقسیم سود طبق قانون بورس و اوراق بهادار 10 درصد هست و در همه گزارش های هییت مدیره عرف هست که همون حداقل قانونی رو ذکر میکنن ولی برای پیش بینی سود تقسیمی باید به سابقه سهم ها نگاه کرد که وامید معمولا 75 درصد تقسیم میکنه. البته همه چیز در مجمع مشخص میشه ولی با نگاه به اخرین روز کاری بورس دیدن 276 میلیون حجم بی دلیل نیست ان هم با ورود 88 درصد حقیقی به سهم، قدرت خرید بالا و سرانه خرید بالا
-
وامید سلام دوستان کسانی که از حراج و امیدح خریدند چکار باید کنند. میتونند100 تومان پرداخت وبه سهم اصلی تبدیل بشه 00000
-
طرف چند سال تو بازارهای طلا ملک خودرو سود خوب کاسب شده و با ورود به بورس با چند درصد سریع نقد میکنه و بعد متوجه میشه که رشد ادامه داره و دایم مشغول خرید و فروش است اما سهامدار کهنه کار بورس نباید وارد بازی نوسانگیر و بازیگر شود اندکی محکم بمانید
-
Mohsen kazemi
#مثقال اخرین روز 3تیر 1405 ، حباب مثبت و منفی هم نداره و 12700 هست قیمتش با انس جهانی 4150دلاری و دلار 160تومنی الان انس حتی رفت زیر 4 و 3780 دلار ،دلار 166تومن باید ببینیم انس میره بقولی برای اعداد پایین مثلا 3 و حتی میگن 2👀🤔 یا از همینجا برمیگرده رو میره برای 4400 و 4800 یه 1000تا میشه خرید تا ببینیم چه میشود 👀🤝
-
چوبین⭐⭐⭐
گلدا دانیک منفی سه جهت نوسانگیری خرید شد . شما انجام ندین . ریکس داره یک روز پیش . این کامنتی بود که دیروز بنده دادم . و تقریبا هیچ نیازی نبود که یکی بیاد یه دقیقه بعدش بگه دانیک نخرید و تا پایان بازار مدام .از روند دانیک بگن . از منفی سه تا منفی 75؛صدم اومد منم کارم انجام دادم . این از این . در مورد طلا هم چندماه پیش تحلیل دادم و گفتم دوران طلا دلار فعلا تمام و ریزش خواهند کرد . تارگت طلا 15500 و انس هم همون زمان 3850 دادم . تا الان هم بجز چند خرید خرد از سود برخی از سهام هنوز خریدی از صندوق ها نداشتم . حالا این همه اصرار بر اینکه بنده صندوق طلا خریدم و ضرر کردم . یا در سقف پیشنهاد خرید دادم نمی دونم . هر شخصی هم سوال کرده صندوق بخریم گفتم نه صبر کنید تا بگم . دلایل کافی برای ادامه ندادن فعالیت مشخص هست. این به خاطر برخی دوستان که گفتن ادامه بدم گفتم . من به ارس حق میدم .واقعا ما مبتدی هستیم بنده بستر مناسب برای ادامه فعالیت نمی بینم .
-
Aaa
الومینا اگه شنبه صف خرید نشد واقعا باید به حقوقیش مشکوک شد
-
Atieh Brokerage| کارگزاری آتیه
◀️ معرفی شرکت پتروشیمی غدیر (شغدیر) - تولیدکننده PVC و VCM 🔵شرکت پتروشیمی غدیر با نماد بورسی «شغدیر» در گروه محصولات شیمیایی بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته شده است. این شرکت در تاریخ 1378/06/15 با نام شرکت بازرگانی فراورد کارون جنوب تاسیس شد و در سال 1392 به سهامی عام تبدیل گردید. سهام شرکت در تاریخ 1397/04/13 در فرابورس ایران و در تاریخ 1400/02/01 در بورس اوراق بهادار تهران عرضه شده است. 🔵مالکیت اصلی شرکت بر عهده شرکت سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین (تایپیکو) است و شرکت نهایی گروه، شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) می باشد. سرمایه ثبت شده شرکت در پایان سال مالی 1404 مبلغ 1,300,000 میلیون ریال و تعداد سهام ان 1,300,000,000 سهم یک هزار ریالی است. 🔵 محصولات اصلی شرکت شامل پلی وینیل کلراید (PVC) با ظرفیت تولید سالانه 120 هزار تن و مونومر وینیل کلراید (VCM) با ظرفیت 150 هزار تن می باشد. شرکت در سال 1389 با ظرفیت حدود 50 درصد ظرفیت اسمی فعالیت خود را اغاز نمود. سهم اسمی تولید شرکت حدود 16 درصد از کل تولیدات داخلی و سهم عملیاتی ان در بازار حدود 24 درصد است. 🔵 خوراک اصلی شرکت شامل اتیلن (تامین از خط لوله اتیلن غرب و پتروشیمی مروارید) و کلر (تامین از پتروشیمی اروند) می باشد. تکنولوژی تولید PVC شرکت از شرکت BF-Goodrich امریکا اخذ شده است. 📞90006000 📱@Atieh_brokerage
-
وبملت بجای تعریف و تجمید به فکر این 7.5 همت باشید تا سوخت نشود !