جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
جواد قلی پور | nimalc2016
۱۹:۴۰:۴۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

#دی ارزش دلاری بانک دی در مرداد1399 به بیش از 1.6 میلیارد دلار رسیده بود و الان 85 میلیون دلاره !!!! ممکنه بگید اون زمان دی کلا حباب بود ولی در نظر بگیرید همون زمان دی مالک 90 درصد سهام نیروگاه دماوند بود نیروگاهی که ارزش جایگزینی ان بیش از 2 میلیارد دلار هست ، پس نه اون زمان حباب بود و نه حالا که با وجود فروش قسمتی از سهام دماوند ، بیش از 50 درصدش در تملک بانک دی و زیر مجموعه های ان هست. اگه دلاری حساب کنیم با احتساب دلار 160 تومنی و همین یک قلم سرمابه گذاری در نیروگاه، بایستی قیمت سهام دی بالای 10000 تومن معامله بشه نه 100 تومن!!!! مشکل ما با این فیمتهای سوپر مفت سهام در نبود امنیت اقتصادیست کافیه فقط چند سال سایه تحریمها از سر اقتصاد برداشته بشه و سرمایه گذاری در تولید و بورس جون بگیره اون موقغه که فیمتهای مفت کنونی به خاطره تبدیل خواهند شد…

لیست اخبار