جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| 1357mahneshani
۱۹:۲۷:۰۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

فزر با سلام خدمت اساتید محترم نماد فزر طلا و نقره این مدت بد جور نقره داغ کرده منو میخوام شنبه چه منفی چه مثبت همه رو یا حداقل 50 درصدشو بفروشم و فزر اضافه کنم به نظر فزر خیلی بهتر از طلا و نقره و یا حتی سهام میاد خدا کنه پشیمون نشم و بتونم ضررهامو جبران کنم سود نخواستم لطفا باتجربه ها و کاربردها نظر بدن ممنون

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار