#غدانه طبق نمودار تا 1200 یا 1300 می تونه بالا بره..ولی با توجه به نحوه معاملات در چند روز گذشته و کم شدن حجم صف خرید و گاهی عرضه شدن صف ممکنه با نزدیک شدن به ناحیه گفته شده سهام کمی دست به دست بشه ..در نزدیکی 1200 احتمال اصلاح داره البته شرایط کل بازار هم تاثیر گذار است و نظر شخصی است و ممکن است اشتباه باشد
-
گشان سهامداران مظلوم پدیده، اسیر حرف وحدیث وموارد رسانه ای وروانی وکلمات به ظاهر قشنگ ودلسوزانه نشوید! سهمتون رو به قول دوستمون سیم خاردار بکشیدوفریب نخورید! درنوسان ها استرس نداشته باشیدکه گذراست واینده ی گشان بسیار روشن می باشد.
-
📊Charismatic_Qom
〰️ #اریا 🟢 در صورتی که تحریم های مربوط به صنعت پتروشیمی برطرف شود یکی از سهام بسیار جذاب بازار همین شرکت می باشد. 🌟 اصلاح زیادی هم برای ان متصور نیستیم و به نظر می رسد میتوان روی همین محدوده خرید خوبی داشت. 😄حمایت معتبر: 3400 تومان ❌مقاومت: 4200 تومان 🔝 هدف کوتاه مدت: 5300 تومان 🗓 1405/04/03
-
📊Charismatic_Qom
〰️ #بوعلی 📈 بر خلاف دیگر همگروه های خود بازگشایی معقولی داشت و بعد از یک افت محسوس حتی قبل از جنگ و با افزایش سرمایه 40% هم اکنون وضعیت بهتری به خود گرفته است. 😄حمایت معتبر: 2850 تومان ❌مقاومت: 3700 تومان 🔝 هدف کوتاه مدت: 4200 تومان 🗓 1405/04/03
-
📊Charismatic_Qom
〰️ #پترول 🌟 با یک سوپر خبر از واگذاری شرکت پتروشیمی اوات اورامان به مبلغ 1436 میلیارد تومان به شرکت پتروشیمی بندر امام و شناسایی سود 1388 میلیارد تومانی معادل 60% سود سال گذشته بازگشایی خوبی داشت. 📈 به نحوی که همچنان تقاضای خوبی در صف خرید دارد و به نظر می رسد تا هدف 300 تومان مانعی برای رشد نداشته باشد. 😄حمایت معتبر: 150 تومان ❌مقاومت: 200 تومان 🔝 هدف کوتاه مدت: 300 تومان 🗓 1405/04/03
-
Satrap537
فاراک که پایین میاد و روندش نزولی
-
Hamid Mosavi
غالبر سهمی که صف فروش باشه رو میشه جمع کرد ، سهمی که خودشو به صف فروش زده را هرگز !!!! اینا باید ببینیم تا کجا تصمیم دارن سهم رو پایین بکشن، البته بعدش هم کف سازی و نگهداری سهم در کف تا همین تعداد اندک سهامدار را هم فراری دهند !!!
-
Redo
#برکت بازدهی سهام گروه برکت رو با تیپیکو مقایسه کنید ، دسبحان دسبحا دتولید دسانکو همشون افتضاح بودند!!!همه ذبرگشتن به ارزش دلاری سال 98
-
Aaa
وسدید تنها دلیل عدم رشد و منفی های این سهم فقط همینه
-
سام حسام
وامید کمترین درصد تقسیم سود طبق قانون بورس و اوراق بهادار 10 درصد هست و در همه گزارش های هییت مدیره عرف هست که همون حداقل قانونی رو ذکر میکنن ولی برای پیش بینی سود تقسیمی باید به سابقه سهم ها نگاه کرد که وامید معمولا 75 درصد تقسیم میکنه. البته همه چیز در مجمع مشخص میشه ولی با نگاه به اخرین روز کاری بورس دیدن 276 میلیون حجم بی دلیل نیست ان هم با ورود 88 درصد حقیقی به سهم، قدرت خرید بالا و سرانه خرید بالا
-
وامید سلام دوستان کسانی که از حراج و امیدح خریدند چکار باید کنند. میتونند100 تومان پرداخت وبه سهم اصلی تبدیل بشه 00000