جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| h-1358
۱۹:۲۴:۳۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

سصفها حتی اگر 3500 تومن هم بشه قدیمی های سهم یعنی سهام داران واقعی که نوسانگیری نمی کنن با احتساب تورم و خواب پول به نصف اصل پولشون نمی رسن ، این سهم با این همه دارایی و…نباید وضعش این باشه ، البته کارشناسی اموال غیر منقول اگه به نرخ روز باشه ارزشش اموال خیلی بیشتره به هر حال ما نه راه پس داریم نه راه پیش ، مجبوریم وایستیم ببینیم چه خوابی برایمان حقوقی محترم دیده که نباید سهم رشد کنه ، صرفنظر از بازی سهم با روح و روان سهام داران واقعی.

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار