#جم یه چیزی توی این مایه ها تایم هفتگی هست حواستون باشه @spr_bb
-
گشان اتفاقا ازاینجا به بعد باید به گشان تعصب داشت. اون 14سال یکطرف، وامسال ونهایت سال اینده هم یکطرف! نوسانی هم اگراتفاق بیوفته موقتی وبرای جمع کردن است نگران نباشید. یاحق
-
اهرم انس 4015 نفت 74 شنبه صف خرید قفل 💚🖤💚
-
رضا گلزار
فزر تتر 167 تومان از الان اورد صف خرید فزر رو میشه حس کرد
-
حافرین دوستان در کنار رشد فروش رشد حاشیه سود هم مهمه یعنی اگر حاشیه سود ک ناشی از مدیریت هزینه و افزایش بهره وری است افزایش پیدا کنه سود خالص بخوان میزان افزایش پیدا می کنه پارسال حاشیه سود عملیاتی 18/5 درصد بود اما در سال 1403 حدود 10/5 درصد بود طبق بررسی من حاشیه سود شرکت امسال حدود 28 درصد است البته سه ماهه اول بخاطر اینکه افزایش قیمت از نیمه خرداد رخ داد این حاشیه سود کمتر است گزارش سه ماهه بیاد کامل مشخص میشه هر چی حاشیه سود باشه حدود 21 درصد میشه اضافه کرد با فرض ثابت بودن بقیه فاکتورها
-
احسان هنری
سباقر مجموع فروش صادراتی فصل بهار = 9 ملیون دلار رشد فروش صادراتی خرداد نسبت به اردیبهشت 33 درصد
-
وارن بافت
ارزش مسکن فقط خپارس بخرید وقت تلف نکنید
-
مهدی 1359
شپنا واقعا بعضی ها تعجب میکنم بنظرتون نفت 70 دلاری بدون تحریم بهتراز نفت 100دلاری با تحریم نیست چرا باید نفتیها ریزشی باشن
-
ارش قدیمی
وسپه از اول هم از سالهای قبل این سهم بیخود بوده
-
Mamad
ثشرق هیچ خبری نیست از افزایش سرمایه وارد باتلاق نشید
-
فملی موضوع اینه که با گشایش های اقتصادی و ورود سرمایه گزار های جدید سهام ارزنده مثل فملی رشد های عجیب میکنن