جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
مهدی 1359 | m-ehdi1359
۲۰:۱۲:۴۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

شپنا واقعا بعضی ها تعجب میکنم بنظرتون نفت 70 دلاری بدون تحریم بهتراز نفت 100دلاری با تحریم نیست چرا باید نفتیها ریزشی باشن

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار