💥#زالوهای طلا ✅ #زالوهای گردن کلفت #طلا در ایران، برای جلوگیری از ریزش طلا در بازار ایران، #تتر را بالا میبرند تا ریزش #انس طلا را خنثی کنند ♻️با ریزش بیشتر انس طلا زالوهای طلا به زودی و به ناچار تسلیم خواهند شد و طلای داخلی نیز ریزش میکند. 📕 منبع؛👇 پیشگامان بورس #طلا #عیار #صندوق_طلا👇 https://t.me/+bHOklXFcpZ00ZmIx
-
babak ramezani
فملی سلام دوستان ریزش انس مس به تبع ریزش انس طلا در نتیجه افزایش نرخ بهره بود انس جهانی طلا به کف حمایتی 3900 واکنش داده و به سمت هدف 4400 دلار حرکت خواهد کرد تا چند روز اینده انس مس نیز به قیمتهای قبلی خود بر می گردد
-
سهم رانتی
#نبابک یکی از شرکتهای تولید پارچه ومواد اولیه پارچه های نظامی میباشد که به صورت قرار دادهای بلند مدت با تولیدات خود عملا در داخل رقیب خاصی در این زمینه ندارد زمینهای بسیار مرغوب در شمال کشور در نزدیکی شهر امل دارد که میتواند با تورم بخش مسکن در شمال کشور ازاین ناحیه به لحاظ نزدیکی به بافت شهری شهر امل بهره ببرد. ماشین الات نساجی بابکان در صنعت نساجی بروز بوده و تا سالیان سال عملا میتواند نیاز به بروز رسانی جدید نداشته باشد و تکنولوژی روز دنیا میباشد. نزدیکی به خوراک یا ماده اولیه پنبه در شمال کشور برای تولید پارچه یکی از مزیتهای مکانی نساجی بابکان میباشد دستگاههای جدید و تکنولوژی جدید دستگاهها عملا نیروی کار بسیار کمی را برای تولید محصول در این کارخانه نساجی نسبت به سایر رقبا بهای تمام شده پایین تری را در تولیدات خود لحاظ کرده وحاشیه سود بالاتری را به رقبای خود دارد.
-
اَورین
#دی ارزش دلاری بانک دی در مرداد1399 به بیش از 1.6 میلیارد دلار رسیده بود و الان 85 میلیون دلاره !!!! ممکنه بگید اون زمان دی کلا حباب بود ولی در نظر بگیرید همون زمان دی مالک 90 درصد سهام نیروگاه دماوند بود نیروگاهی که ارزش جایگزینی ان بیش از 2 میلیارد دلار هست ، پس نه اون زمان حباب بود و نه حالا که با وجود فروش قسمتی از سهام دماوند ، بیش از 50 درصدش در تملک بانک دی و زیر مجموعه های ان هست. اگه دلاری حساب کنیم با احتساب دلار 160 تومنی و همین یک قلم سرمابه گذاری در نیروگاه، بایستی قیمت سهام دی بالای 10000 تومن معامله بشه نه 100 تومن!!!! مشکل ما با این فیمتهای سوپر مفت سهام در نبود امنیت اقتصادیست کافیه فقط چند سال سایه تحریمها از سر اقتصاد برداشته بشه و سرمایه گذاری در تولید و بورس جون بگیره اون موقعه که قیمتهای مفت کنونی به خاطره تبدیل خواهند شد…
-
Hamid
#شگستر اینکه در 4 هنت سود بسازه در حالت ایده ال و فول ظرفیت و شرایط پایدار و وضعیت استیبل و مدیریت کارامد و… ممکن است اتفاق بیفتد ولی این شرایط برا این شرکت و وضعیت فعلی کشور کجا سراغ داری ضمنا من خودم سهامدار خدا کنه 40 همت سود بسازه
-
علیرضا
شبریز نفت بشدت کاهشی پالایش ها چطور میشن
-
فملی دوست عزیز کاهش یا افزایش قیمت مس در کوتاه مدت هیچ تاثیری نداره روی سهم.برای اینکه ارزش یک سهم رو بدونی ببین چقدر فروشش رشد داشته یا صادرات داشته.در مورد فملی قطعا هم افزایش رشد شدید فروش داشته هم رشد صادرات.با این جو مثبتی هم که حاکم شده دیگه نمیشه جلوی رشد همچین سهمی رو گرفت.واقعا نمیشه قیمتی روی این سهم تعیین کرد فقط میشه گفت فروشنده این سهم بازی رو بدجوری میبازه
-
غالبر غالبر ثتوسای دیگر است . . .
-
قاسم هاشمی
ثشاهد اتفاقا اشتباه شما جاییه که همش با قیمت 99 سقف قیمتی مقایسه میکنید ابتدای 98. وارد سهم شدم و نزدیک سقف با 3000% در صد سود فقط سیو سود کردم اصل سرمایه رو خارج نکردم ، مجدد وقتی به زیر1500. اومد خرید زدم تا خوده خوده کف که البته بیشتر خریدهام زیر 900 بود و اون رشد 300% رو هم گرفتم مجدد اصل سرمایه باقی موند و تا همین کف پارسالم سهام بیشتری با سودهام خریدم لانم محدوده 2500 سیو سود میکنم و مجدد بعد اصلاح سنگینتر میخرم واسه هدف نهایی ،همین الانشم حتی بخوام بابت این سه چهار ماه سیو سود کنم که هرگز نمیکنم نزدیک. 3/5 میلیارد فقط سود خرید کفمه، کار هر کسی نیست بتونه این سودها رو از ثشاهد بگیره ولی بنده گرفتم و مجدد هم خواهم گرفت
-
علیرضا
شپنا با این قیمت نفت شنبه پالایش ها چی میشن
-
Kamal
#خودرو چرا الان که شرایط هست دامنه نوسان را 1_تا دامنه10+نمیکنید؟؟؟؟؟ ایا چه کسانی میلیاردی روزانه سود وسهامداران حفیقی باید ضرر مضاعف کنند. بیت المال خوردن نداره مخصوصا عامه مردم