جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
روح اله افشار | rouhollahafshar
۱۸:۴۵:۵۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

فزر عدنان جان شنیدم دولت تصمیم داره ، عمده این نقدینگی 20 هزار هزار میلیارد تومنی رو به سمت بورس هدایت کنه 🚨🚀🤚 وقتی بورس داغ بشه ، کسی دیگه نگاه نمی کنه اونس 3000 دلاره یا 6000 دلار 🤚 در ضمن ، بزرگترین دارنده د لار و طلا ، بانک مرکزی و دولت هست ، پس فکرشم نباید بکنیم قراره بازارگردان ، وسیله جبران کسری بودجه و نوسانگیریشو ، ارزون بده 🤚 من هم نظرمو در مورد غزر گفتم ، حواست به این حرکت باشه ، صحبت از واردات حداقل 12 میلیارد دلار محصولات کشاورزی از امریکا هست🚨🏃‍♂️

تعامل (Eng) 3.0
لیست اخبار