فزر عدنان جان شنیدم دولت تصمیم داره ، عمده این نقدینگی 20 هزار هزار میلیارد تومنی رو به سمت بورس هدایت کنه 🚨🚀🤚 وقتی بورس داغ بشه ، کسی دیگه نگاه نمی کنه اونس 3000 دلاره یا 6000 دلار 🤚 در ضمن ، بزرگترین دارنده د لار و طلا ، بانک مرکزی و دولت هست ، پس فکرشم نباید بکنیم قراره بازارگردان ، وسیله جبران کسری بودجه و نوسانگیریشو ، ارزون بده 🤚 من هم نظرمو در مورد غزر گفتم ، حواست به این حرکت باشه ، صحبت از واردات حداقل 12 میلیارد دلار محصولات کشاورزی از امریکا هست🚨🏃♂️
-
کانال حاج علی
#فرود مقدار فروش خرداد 7,207,445 میلیون ریال بود که نسبت به ماه مشابه سال قبل رشد 202% داشت. مبلغ فروش از ابتدای سال تا انتهای خرداد 20,361,324 میلیون ریال بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 224% داشت.
-
کانال حاج علی
#حبندر رکورد پشت رکورد رکورد بیشترین مبلغ فروش خرداد ماه 125 میلیارد تومان است که نسبت به ماه مشابه سال قبل رشد 269% داشته. مجموع فروش از فروردین تا خرداد 354 میلیارد تومان است، همچنین میانگین فروش نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 142% داشته.
-
کانال حاج علی
#کسرا با یک سوپر فروش ، وضعیت کل فصل رو تبدیل به عالی کرد. رکورد بیشترین مبلغ فروش خرداد ماه 317 میلیارد تومان است که نسبت به ماه مشابه سال قبل رشد 497% داشته. مجموع فروش از فروردین تا خرداد 410 میلیارد تومان است، همچنین میانگین فروش نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 316% داشته.
-
کانال حاج علی
#قپیرا فروش خرداد ماه 146 میلیارد تومان است که نسبت به ماه مشابه سال قبل رشد 138% داشته. مجموع فروش از فروردین تا خرداد 1,300 میلیارد تومان است، همچنین میانگین فروش نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 705% داشته.
-
babak ramezani
فملی سلام دوستان ریزش انس مس به تبع ریزش انس طلا در نتیجه افزایش نرخ بهره بود انس جهانی طلا به کف حمایتی 3900 واکنش داده و به سمت هدف 4400 دلار حرکت خواهد کرد تا چند روز اینده انس مس نیز به قیمتهای قبلی خود بر می گردد
-
سهم رانتی
#نبابک یکی از شرکتهای تولید پارچه ومواد اولیه پارچه های نظامی میباشد که به صورت قرار دادهای بلند مدت با تولیدات خود عملا در داخل رقیب خاصی در این زمینه ندارد زمینهای بسیار مرغوب در شمال کشور در نزدیکی شهر امل دارد که میتواند با تورم بخش مسکن در شمال کشور ازاین ناحیه به لحاظ نزدیکی به بافت شهری شهر امل بهره ببرد. ماشین الات نساجی بابکان در صنعت نساجی بروز بوده و تا سالیان سال عملا میتواند نیاز به بروز رسانی جدید نداشته باشد و تکنولوژی روز دنیا میباشد. نزدیکی به خوراک یا ماده اولیه پنبه در شمال کشور برای تولید پارچه یکی از مزیتهای مکانی نساجی بابکان میباشد دستگاههای جدید و تکنولوژی جدید دستگاهها عملا نیروی کار بسیار کمی را برای تولید محصول در این کارخانه نساجی نسبت به سایر رقبا بهای تمام شده پایین تری را در تولیدات خود لحاظ کرده وحاشیه سود بالاتری را به رقبای خود دارد.
-
اَورین
#دی ارزش دلاری بانک دی در مرداد1399 به بیش از 1.6 میلیارد دلار رسیده بود و الان 85 میلیون دلاره !!!! ممکنه بگید اون زمان دی کلا حباب بود ولی در نظر بگیرید همون زمان دی مالک 90 درصد سهام نیروگاه دماوند بود نیروگاهی که ارزش جایگزینی ان بیش از 2 میلیارد دلار هست ، پس نه اون زمان حباب بود و نه حالا که با وجود فروش قسمتی از سهام دماوند ، بیش از 50 درصدش در تملک بانک دی و زیر مجموعه های ان هست. اگه دلاری حساب کنیم با احتساب دلار 160 تومنی و همین یک قلم سرمابه گذاری در نیروگاه، بایستی قیمت سهام دی بالای 10000 تومن معامله بشه نه 100 تومن!!!! مشکل ما با این فیمتهای سوپر مفت سهام در نبود امنیت اقتصادیست کافیه فقط چند سال سایه تحریمها از سر اقتصاد برداشته بشه و سرمایه گذاری در تولید و بورس جون بگیره اون موقعه که قیمتهای مفت کنونی به خاطره تبدیل خواهند شد…
-
Hamid
#شگستر اینکه در 4 هنت سود بسازه در حالت ایده ال و فول ظرفیت و شرایط پایدار و وضعیت استیبل و مدیریت کارامد و… ممکن است اتفاق بیفتد ولی این شرایط برا این شرکت و وضعیت فعلی کشور کجا سراغ داری ضمنا من خودم سهامدار خدا کنه 40 همت سود بسازه
-
علیرضا
شبریز نفت بشدت کاهشی پالایش ها چطور میشن
-
فملی دوست عزیز کاهش یا افزایش قیمت مس در کوتاه مدت هیچ تاثیری نداره روی سهم.برای اینکه ارزش یک سهم رو بدونی ببین چقدر فروشش رشد داشته یا صادرات داشته.در مورد فملی قطعا هم افزایش رشد شدید فروش داشته هم رشد صادرات.با این جو مثبتی هم که حاکم شده دیگه نمیشه جلوی رشد همچین سهمی رو گرفت.واقعا نمیشه قیمتی روی این سهم تعیین کرد فقط میشه گفت فروشنده این سهم بازی رو بدجوری میبازه