اهرم دوستانی که پالایش دارند مبنای سود پالایشی ها قیمت جهانی نفت نیست. سوپر گزارش پالایشی ها ادامه دارند…پاینده سالم باشید
-
وپاسار این سهم تا 1500 میره ریزس میزش تو کارش نیست🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵
-
كانال تحليل كارگزاري بارز
📊گزارش عملکرد ماهانه خرداد 1405 نمادهای شرنگی و غگز در بهار 405 بیش از 2 برابر به نسبت بهار سال گذشت رشد درامدی را تجربه کردند. بخش دوم 📱 BAREZ 📱 https://t.me/ebarez
-
وپاسار من 7 یاله با سهم وپاسار هستم 35 برابر شده و در ریزشهای بودس کمترین اصلاح را داشته درود بر شرف حقوقی 🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵
-
عدنان جعاوله
فزر من تا چیزی رو مطمین نشم نمیگم . شما هم سرمایه خودتون هست . خود دانید فقط 3970 و پامپ رو ببین تا متوجه بشین من چی میگم
-
Elham
پالایش دقیقا از روزیکه تو صف فروش پالایش فروخته شروع کرده به قیمت ثانیه ای نفت گذاشتن .همون روز میگفت که معاملات رو ابطال کنید
-
خودرو نفت شد 68 پالایشی ها رو باد کردن زدن روی قیمت خودرو ببها حالا برعکس میشه
-
سام شیرازی مقام
👑 بر اساس تحلیل های تکنیکال تیم ما روزهای اخیر، طلا در حال شکستن سطوح حمایتی کلیدی است. پس از اینکه قیمت نتوانست بالای 4'360 دلار تثبیت شود، روند نزولی شتاب گرفت، هدف بعدی فروشندگان در محدوده 3'885 دلار دیده می شود. در صورت شکست این سطح، تحلیل های ما اهداف پایین تری را تا 3'500 دلار محتمل می دانند. بنابراین، سناریوی 3400 دلار، ادامه همین مسیر نزولی در صورت تشدید فشار فروش است.
-
بورس وان
〰️ #پترول 🌟 با یک سوپر خبر از واگذاری شرکت پتروشیمی اوات اورامان به مبلغ 1436 میلیارد تومان به شرکت پتروشیمی بندر امام و شناسایی سود 1388 میلیارد تومانی معادل 60% سود سال گذشته بازگشایی خوبی داشت. 📈 به نحوی که همچنان تقاضای خوبی در صف خرید دارد و به نظر می رسد تا هدف 300 تومان مانعی برای رشد نداشته باشد. 😄حمایت معتبر: 150 تومان ❌مقاومت: 200 تومان 🔝 هدف کوتاه مدت: 300 تومان 🗓 1405/04/03
-
رسول گرجستانی
ثاخت من یه مشاور مالی دارم که حدودا سالی 50 میلیارد تومن فقط از شخص خودم حقوق میگیره و ایشون تاکید کردند به خاطر رکود بازار بورس از سهم ثاخت خارج بشم و خیلی سریع ( تاکید کردند که خیلی سریع) پول رو سپرده گذاری کنم توی بانک🎯 تاکید کردند که یک روز هم از سود بانک عقب نیفتم
-
بازیگران سهام
#فارس شنبه شاید یک کندل قرمز رنگ مانند گذشته!