#شلرد بهترین جا برای سرمایه گزاری پس از اثبات توان بازدارندگی ایران در برابر قدرتهای سلطه گر بازار سزمایه ایران است.
-
فزر نیرو ترانسفو رو ی نگاه بندازین
-
Khatereh Roshan
فزر دلار 165
-
حمیدرضا
#شلرد یعنی از 300 به بالا مشکل دارد؟؟🤥🤥🤥🤥🤥🤥🤥
-
حافرین حافرین مثل بمب خواهد ترکید فقط برج 12 نگاه کنید نه الان
-
فزر کاش شنبه هم صف فروش باشه اونهایی که یکشنبه فروختموبگذارم جاش سودشم خریدکنم گفتندتتربالانمیره ولی بدجورداره بالامیره
-
فزر هر چی فزر دارین دست نزنین اضافه نکنین و نفروشین تا تکلیف مشخص بشه
-
سید احسان براتی
کفپارس سلام،من میخوام شنبه وارد سهم بشم به نظرتون ممکنه بیاد 340 تا 330 اونجا بخرم؟؟؟
-
فزر سهم های بانکی بخرین فملی بخرین
-
باشگاه بورس
〰️ #شپدیس ❌ حقوقی این سهم فروشنده نباشه میشه گفت از همین محدوده شانس برگشت دارد در غیر اینصورت باید منتظر محدوده 1000 تومان بود. کسی هم که اینجا خریداره اینده شرکت را میخره و در کوتاه مدت نباید انتظار بهبود عملکرد شرکت را داشته باشد. 😄حمایت معتبر: 1300 تومان ❌مقاومت: 1550 تومان 🔝 هدف کوتاه مدت: 1600 تومان 🗓 1405/04/03
-
شگستر بازار بورس یه ریزش داره زمانی که دلار و طلا رشد کنه و بورس بریزه بعدش صورت مالی مهم نیست ان وی سهم مهم