جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| karbar2255
۱۶:۴۲:۴۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

چکاپا ماهم چون سوادبورسی وعلم بورسی نداشتیم گرفتارهمچین سهمی شده ایم وتا میتونم به عزیزان تازه وارد کمک میکنم ازاین سم سرطانی بدورباشن بودن که تعدادی ازکاربران ازخریداین سهم خوداری کردن ویاباضررکمترخروج کامل زدن واینجا ازراهنمایمون تقدیروتشکرکردن وازضررشون جلوگیری کردیم ومنم تونسته ام به نوبه ی خودم کمکی کرده باشم

لیست اخبار