#وکبهمن تا خرداد 1,955,226 میلیون ریال سود مجمع محقق کرده است
-
فردایی نیوز
🔴 هشدار سقوط سهام انرژی به دلیل کاهش قیمت نفت در هرمز سهم های شرکت های انرژی در بورش های جهانی کاهش یافت؛ دلیل این کاهش، کاهش قیمت نفت ناشی از حرکت ناوگان نفت در مضیق هرمز است. سهم های شرکت های انرژی در بورش های بین المللی معامله شد و کاهش یافت. این کاهش به دلیل کاهش قیمت نفت ناشی از حرکت ناوگان نفت در مضیق هرمز رخ داد. 🔗 منبع: Investing.com - مشاهده اصل خبر #نفت #بورس https://www.investing.com/news/stock-market-news/energy-stocks-slide-as-oil-prices-drop-on-hormuz-tanker-movement-93CH-4758449
-
ارز دیجیتال سیگنال رایگان
🌟 سیگنال معاملاتی حرفه ای 🌟 📊 ارز دیجیتال: Polkadot (DOT) 🎯 نوع سیگنال: 🟢 خرید (LONG) 💰 قیمت ورود: $0.891000 🎯 اهداف قیمتی: ├ 🥇 هدف اول: $0.904365 ├ 🥈 هدف دوم: $0.918000 └ 🥉 هدف سوم: $0.931635 ⛔ حد ضرر: $0.877635 ⚖️ اهرم پیشنهادی: 6x ⚠️ سطح ریسک: 🟡 متوسط 📋 تحلیل: RSI extremely oversold at 25.53, price sitting just above key support ($0.890667) with low volatility (0.45%). Despite short-term and moving average downtrend, probability of technical bounce is increased due to oversold conditions and proximity to support. ⏰ زمان سیگنال: 2026/06/24 17:09:07 🔔 توجه: همیشه از مدیریت ریسک استفاده کنید
-
Market Analyzer (Amir Haghparast)
#کمرجان ی شد بروزرسانی هدف با این شکست حداقل 790-830 ت ارتقا حد زیان و نگهداری 14 خرداد 1405
-
گدنا سوپر مفت بازار یک برگ سهم فروشی نیست گدنا به رودکی 2000تا5000
-
وبملت سلام ایاباداشتن 770میلیون عدد سهام وبملت میتوان جزسهامداران سهامداران درصد محسوب شد؟
-
شفن با توکل برخدا اماده صعود عالی هر کی ناراحت بفروشه ما خوشحال میشیم
-
سلمان خان
گشان 📌سهامدار قدیمی پدیده هستم و ضررها کردم در این پدیده چون منم فکر میکردم گشان عقب مانده ترین سهم و داراییهای زیادی داره: روی 4 هزار و 800 تومن میانگین زدم و بیشتر در باتلاق گشان فرو رفتم 📌ولی بعدها در قیمتهای 1550 و… با نوسان گرفتن سودهایی از گشان گرفتم در گشان فعلا تا خبری همچون شروع ساخت و ساز و خبرهای درشت نیامده فقط باید نوسان گرفت تــــــــــــمــــــــــام 🙏
-
ثاخت شنبه قفل صف فروشه ثاخت بی ثاخت بروید سهمه فملی ویاسهمای خوب بخریدکه 20برابراینطورسهمای درپیتی سود میدن
-
خساپا از اقای قهرمانی سوالی دارم در صورت امکان واگذاری ایا قیمت فعلی بعد از واگذاری تغییر خواهد کرد چون نرخ قیمت رو 300یا 400 تومن گذاشتند .حال باتایید وانتقال سهام بعداز واگذاری چه قیمت با در نظر گرفتن نرخ پایه شروع می شود.. یا ایا با برند خساپا فعال میماندویا واژه جدید شروع به فعالیت می کند.متشکرم.
-
کرازی کسی تحلیل تکنیکال داره لطفا بزاره همه استفاده کنیم نه رویایی باشه نه از سر لجبازی. ممنون