جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| noori138n
۱۵:۳۳:۲۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

شرانل من با این سهم هیچ کاری ندارم هم باهاش مجمع میزم هم سود نقدیشو میگیرم هم تو منفیا اضافش میکنم ، تمها سهمی که دست بهش نزدم همینه ، واقعا بینظیره ، من از هیچ سهمی تعریف نمیکنم ولی این شرکت خیلی کارش درسته

لیست اخبار