#فولاژ رکوردشکنی در فروش؛ فولاد الیاژی با قدرت به تابستان رسید گزارش فعالیت ماهانه فولاد الیاژی ایران از یک جهش چشمگیر در درامدهای عملیاتی حکایت دارد؛ به طوری که شرکت در خردادماه یکی از قوی ترین عملکردهای فروش خود را به ثبت رسانده است. بر اساس گزارش منتشر شده، درامد فولاژ در خردادماه به 59.4 هزار میلیارد ریال رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 348 درصد رشد داشته است؛ رشدی که این ماه را به یکی از درخشان ترین دوره های فروش شرکت تبدیل کرده است. همچنین مجموع درامد سه ماهه شرکت به 152.1 هزار میلیارد ریال رسیده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته 167 درصد افزایش را نشان می دهد. نکته قابل توجه در گزارش فولاژ، ثبت رشد بسیار بالای ماهانه در کنار افزایش قدرتمند درامد تجمیعی است؛ موضوعی که نشان می دهد جهش فروش تنها محدود به یک ماه نبوده و در کل فصل نخست سال مالی نیز ادامه داشته است. در مجموع، گزارش جدید فولاژ تصویری از شتاب قابل توجه در فروش و بازگشت پرقدرت درامدهای عملیاتی ارایه می دهد؛ عملکردی که می تواند این نماد را در میان گزارش های برجسته گروه فولادی قرار دهد.
-
خفناور #خفناور رشد 1314 درصدی سود! #صورت های_مالی سال مالی منتهی به 1404/12/29 (حسابرسی نشده)(اصلاحیه) شرکت #مهندسی_صنعتی_روان_فن_اور •️ شرکت مهندسی صنعتی روان فن اور در دوره 12 ماهه منتهی به 1404/12/29 به ازای هر سهم 311 ریال سود شناسایی کرده است، که نسبت به مدت مشابه سال قبل 1,314 درصد افزایش داشته است. •️ «خفناور» با سرمایه ثبت شده 100,000 میلیون ریال طی عملکرد 12 ماهه منتهی به 1404/12/29 مبلغ 31,128 میلیون ریال سود شناسایی کرده است. 1405-03-24 13:31:04 (1549741)
-
borssss
#سیدکو این هلدینگ قوی سیمانی سود سال مالی 1404، تلفیق اش 1359 تومن و سود خودش 708 تومن بوده ، اگه مثل پارسال 84 درصد تقسیم کنه حدود 600 تومن تقسیم میشه و 300 درصد افزایش سرمایه از اندوخته رو هم نهایتا تا 2 ماهه اینده انجام خواهد داد . سود امسال هم بین 900 تا 1000 تومن خواهد بود pe گروه سیمان 8 است ، اگه این سهم pe اش رو 6 فرض کنیم براحتی تا 6000 تومن باید رشد کنه بد نیست بدونید pe دو تا از هلدینگ های سیمانی مثل سیتا 13 و سغدیر 8/5 است . در ضمن دو تا از شرکت های زیر مجموعه اش ( سیمان ساروج و سیمان فیروزکوه ) بیشتر محصولات تولیدیشان صادراتی هستند . در مجموع این سهم الان با pe حدود 4 داره معامله میشه و با توجه به پتانسیل های عالی که داره مبتونه گزینه بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری باشه ، حتما بررسی کنید .
-
ثشرق خیلی ها سبد گردان یا به اسم سبدگردان خودش جا زده گرفته چیزی که من می دونم نزدیک 900 نفر بالا پنجاه درصد همه ضرر دارن
-
باشگاه بورس
〰️ #بوعلی 📈 بر خلاف دیگر همگروه های خود بازگشایی معقولی داشت و بعد از یک افت محسوس حتی قبل از جنگ و با افزایش سرمایه 40% هم اکنون وضعیت بهتری به خود گرفته است. 😄حمایت معتبر: 2850 تومان ❌مقاومت: 3700 تومان 🔝 هدف کوتاه مدت: 4200 تومان 🗓 1405/04/03
-
کگل چقدر این معدنیا افتضاحن
-
وبملت انشاالله شنبه فشار فروش و عرضه سهامهابه کم شده و بسیاری ازسهامهاازمنفی 3به مثبت 3صعودخواهندکرد.
-
سیدکو این هلدینگ قوی سیمانی سود سال مالی 1404، تلفیق اش 1359 تومن و سود خودش 708 تومن بوده ، اگه مثل پارسال 84 درصد تقسیم کنه حدود 600 تومن تقسیم میشه و 300 درصد افزایش سرمایه از اندوخته رو هم نهایتا تا 2 ماهه اینده انجام خواهد داد . سود امسال هم بین 900 تا 1000 تومن خواهد بود pe گروه سیمان 8 است ، اگه این سهم pe اش رو 6 فرض کنیم براحتی تا 6000 تومن باید رشد کنه بد نیست بدونید pe دو تا از هلدینگ های سیمانی مثل سیتا 13 و سغدیر 8/5 است . در ضمن دو تا از شرکت های زیر مجموعه اش ( سیمان ساروج و سیمان فیروزکوه ) بیشتر محصولات تولیدیشان صادراتی هستند . در مجموع این سهم الان با pe حدود 4 داره معامله میشه و با توجه به پتانسیل های عالی که داره مبتونه گزینه بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری باشه ، حتما بررسی کنید .
-
Danial
#شپدیس به زودی شپدیس سود خوبی میده
-
وبملت ضمن تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی از شنبه خرید سهام وبملت درباره 132تا136پیشنهادمیگردد.
-
Danial
#جم شنبه اگه صف فروش باشه فرصت خرید خوبیه