🔺دو عضو جدید هیات مدیره مس سرچشمه منصوب شدند/ «طاهر هدایتی» عضو موظف شد/ «معاون مالی و اقتصادی سرچشمه» عضو غیرموظف سرچشمه شد!/ جایگزین فدایی هنوز معرفی نشد 🔹بنابرجدیدترین اطلاعیه منتشر شده، «طاهر هدایتی» به نمایندگی از سرمایه گذاری اتیه اندیشان مس به عنوان عضو موظف هیات مدیره معرفی شد. 🔹وی کارشناسی مهندسی شیمی دارد و سابقه مدیر پروژه شرکت ایریتک را دارد. سال گذشته وی به عنوان معاون توسعه این شرکت منصوب شده بود. 🔹همچنین «سلمان منظری توکلی» معاون فعلی مالی و اقتصادی مس سرچشمه نیز به نمایندگی از «صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران» دیگر عضو جدید غیرموظف هیات مدیره است. 🔹وی ارشد حسابداری دارد و سابقه معاونت منابع مالی و اقتصادی شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه را نیز در کارنامه خود دارد. با این حال علی رغم عضویت غیر موظف وی در هیات مدیره حضور وی در کسوت معاون مالی و اقتصادی این شرکت محل سوال و ابهام است. 🔹همچنین «فرخ فدایی» که چندی پیش سرپرست صندوق بازنشستگی مس شده بود نیز رییس هیات مدیره این شرکت است. پیش بینی میشود با ورود فدایی به ترکیب صندوق بازنشستگی وی مجبور به کناره گیری از ترکیب هیات مدیره و ریاست مس سرچشمه شود. 🔹اخرین اخبار انتصابات و بررسی تخصصی عملکرد مدیران کشور را در مدیرنیوز بخوانید. .. @Modirnews24 @Modirnews24
-
سعید
#تپکو افشای گروه الف برای تپکو در چند روز اینده 👏
-
فزر 3400سود امسال 56درصد افزایش سرمایه
-
طالب
#تکنو پروژه شد تمام.
-
فزر تا مجمع فزر 30هزار
-
فزر 4108 انس
-
سام درخشانی
خودرو خیانت سهام خودرویی به خودم رو هرگز فراموش نمیکنم چند میلیارد بهم خسارت زدن
-
شپنا با این قیمت نفت حتما
-
اصغز اصغری
شپنا هم شپنا. هم پکویر. هردو نماد ریسک به رویوارد 10 به صفر چکاپا ریسک به ریوارد صفر به ده اینم یه سیگنال مجانی
-
مهدی فایننس || موج نو
#قچار این نمادو یکی از بچه های کانال ویژه از پارسال و قبل عضویت کانال ما تک سهم بود. اون زمان قیمت داخل موج C و الگوی دیامتریک در نوسان بود. تمام کف و سقف هارو براش زدم. نه بالاشو میفروخت نه پایینشو میخرید! نه حتی از سهام خودمون در کانال خرید میزنید😁 فقط می خواست بدونه قچار چی میشه و وقتی می دونست هم کاری نمیکرد. حالا چرا این توضیحاتو دادم؟ نکته اش اینجاست، همون بحثی که همیشه داشتم تحلیل خصوصا تحلیل درست حداکثر نیمی از مساله است. بخش مهمتر ماجرا داشتن استراتژی و عملکرد مبتنی بر اون و مدیریت سرمایه است. که اگر نباشه و ازش غفلت کنیم، حتی اگر مسیر رو مو به مو بدونیم بازم منفعل هستیم. این چارت و مسیر هم تقدیم به اون رفیق شمام استفاده کنید. الگوی مثلث می تونه هر شکل دیگری امتداد و گسترش پیدا کنه، الان نمیشه تمام امواج رو با قطعیت و دقت زد. منتها چیزی که روشنه؛ موج C از مثلث به پایان رسیده و مادامی که قیمت بالای 228 تومن باشه تارگت حداقلی 500 الی 540 معتبر و در دسترسه. 3 تیر 1405 @mahdi_finance
-
والبر این سهمو درقیمت150تومن بخری کمترضررکردی یکباررسیده به این قیمت بازم خواهدرسیدخرید دراین قیمتها فقط ضرره 7ساله با این سهمم درگروه داروییهاازاخراوله حالا دوس دارین بخرین سهماییکه هفته ها قفل صف خرید بودن این سهم قفل صف فروش بوده به این سهم نمیگن الماس؟!!!!!!! همیشه سهمه خوب بخرین که کمتر ضرربزندنه این سهمه سرطانی از3500تومن سال98 الان 300تومن یه هفته قفل صف فروش بوده اونم با این شاخص واین بازارخوب