جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
عدنان جعاوله | asd.asd
۱۴:۰۴:۱۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

فزر دوست گرامی زمانی که گزارشات افشا میشن هر سهمی باشه این گزارش رو پیش خور کرده . به نظر بنده و قتی ارزندگی یک شرکت رو با محاسبه p/e و p/b میبینی . و گزارش ظعیفی داده زمان خرید این نماد است . نه زمانی که ارزش مارکت پرواز کرده و نسبت پی به ای. و بی جذابیتی نداره خرید کنی . از این ها گذشته از نظر بنده تمامی بازار ها بیش از هفتاد درصد تکنیکال حرکت میکنند نه فاندامنتال همیشه با خبر بد بخر . با خبر خوب خالی کن نمونه انس با اخبار جنگ بالا رفت . با خوده جنگ ریزش کرد

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار