جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| hasan_moslemi
۱۴:۴۲:۳۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

فن افزار ورود صندوق به سهم خوب نیست چون صندوق در سرکوب رشد تلاش خواهد کرد تا در قیمت پایین سهم جمع کند صندوق در قیمت بالا هم خالی خواهند کرد قیمت 400تومان فن افزا با سود 150تومان افسانه بیش نیست 10برابر این قیمت فکر فروش خواهیم کرد

لیست اخبار