ولراز سهمی چند سود داده کسی میدونه لطفا
-
شفا بدهی دولت کار خودش را کرد؛ پخش دارویی بانک ملی سهامدار غول بنزین ایران پتروشیمی خلیج فارس شد که شرکت شفا دارو سهامدار اصلی اون هست حالا با این خبر به نظر دوستان قیمت سهام افزایش پیدا میکنه یا نه
-
MAHSHA
#وبملت سهام وبملت خود را حفظ کنید و با صبوری همراه باشید؛ این رویکرد به نفع شما خواهد بود. اطمینان داشته باشید که ارزش ذاتی این سهم فراتر از قیمت فعلی ان است و ظرفیت رشد قابل توجهی دارد. علاوه بر این، سود محقق شده شرکت را با هم گروهی ها و حتی سایر صنایع مقایسه کنید تا به ارزش واقعی وبملت پی ببرید. همچنین وبملت به احتمال بسیار زیاد سود تقسیمی به مراتب مطلوب تری را برای سهامداران به همراه خواهد داشت. صبور باشید؛ چرا که تصمیم های شتاب زده معمولاً نتیجه ای جز پشیمانی به دنبال نخواهند داشت.
-
stock & options
#قپیرا فروش خرداد ماه 146 میلیارد تومان است که نسبت به ماه مشابه سال قبل رشد 138% داشته. مجموع فروش از فروردین تا خرداد 1,300 میلیارد تومان است، همچنین میانگین فروش نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 705% داشته.
-
دالبر واقعیت مهم تر این است که صنعت دارو در ایران به صورت ساختاری تقاضای پایدار، فروش نسبتاً قابل پیش بینی و جریان درامدی کم ریسک تری نسبت به بسیاری از صنایع دارد. همین ویژگی ها باعث می شود شرکت های دارویی حتی در شرایط تورمی و نوسانی اقتصاد، همچنان ارزش بنیادی خود را حفظ کنند. در نتیجه، سهام دارویی به طور کلی جزو گروه های بنیادی و ارزشمند بازار سرمایه ایران محسوب می شوند و در اغلب شرایط اقتصادی، از منظر سرمایه گذاری میان مدت و بلندمدت، دارای ارزش خرید و نگهداری هستند؛ نه صرفاً وابسته به یک مدل یا شاخص خاص. مقایسه وضع مالی پزشکان و دیگر افراد گویای همه چیز است.
-
Law116
#شتاب لیست اصلی ترین سهامی که شتاب در حال حاضر روی ان ها سرمایه گذاری کرده و بیشترین وزن پرتفوی او را تشکیل می دهند: 1. فارس (صنایع پتروشیمی خلیج فارس) 2. شپنا (پالایش نفت اصفهان) 3. شبندر (پالایش نفت بندرعباس) 4. شستا (سرمایه گذاری تامین اجتماعی) 5. فولاد (فولاد مبارکه اصفهان) 6. فملی (ملی صنایع مس ایران) 7. وبملت (بانک ملت) 8. کچاد (معدنی و صنعتی چادرملو)
-
حمید۱۹
#پالایش سود که ندادید تو بازار منفی هم که بازش کردید تا ما از سی درصد محروم بشیم قیمت ناو هم که تغییر نکرده این چه وضعشه اخه
-
عدنان جعاوله
فزر ممنونم دوست من . می دونم دارم چیکار میکنم
-
ایروانی ارشد کسب وکار
نارنج اهرم سهام داران محترم نارنج مدیران محترم صندوق نارنج منفعل نیستند وحابه جایی هوشمند انه برای شما انجام میدهند. سود در همین جابجایی های هوشمندانه است. پاینده وسالم باشید
-
علی
#اخابر یکی. از. بهترین. شرکتهای. بورسی. و سود ده. است. طلای الکترونیکی است. به زودی. این. سهم را بالای. 5. هزار تومان. خواهیم دید. به اندازه. نصف یک بسته ادامس شیک. 4 تایی. بورس. بشدت. از دیگر بازارها. عقب است. قدرت رشد. و حرکت مخابرات. و به قله رسیدن اش تا بیش از 12 هزار تومان. است. 7 سال جلوی رشد و حرکت این سهم. خوب و ارزشمند را گرفتند. و اجازه رشد را ندادند. طی این مدت. قیمت تمام کالاها بین 30 تا بیش از 100 برابر. رشد کرد. با این حساب. امروز سرمایه سهامدار. در طی 7 سال. اخیر. تنها در بورس بی ارزش بی ارزش شده است. و…
-
ثفارس ثفارس… به چند دلیل یک نوسان 40 تا 50 درصد رو ب بالا رو داره در اندیکاتور سقف و کف بالاتر زده شده… واگرایی مثبت دارد… مقاومت 1500 در چند اندیکاتور دو هفته قبل رو ب بالا شکسته شده ولی قیمت هنوز در نوسان هست… پس تا محدود 1800 تومان یک نوسان عالی داره… در محدود 1800 ک سقف کانال نزولی هست… در محدود 1800 دوباره باید تحلیل بشه ک میتونه رد کنه تا محدود 2800 تا 3200 بره یا اگر نتونه و رد نکنه تا حوالی 1100 تا 850 ریزش پیدا میکنه… حوالی 1700 تا 1800 مجدد باید تحلیل بشه… اگر رنج زد و کانال نزولی شکسته شد و تاییدیه ورود داد میشه دوباره ورود کرد تا محدود 2800 تا 3200 فعلا تا محدود 1700 تا 1800 مشکلی نیست و میتونه ادامه مسیر بده و نوسان خوبی ب سهامداران بده