🕯بورس 2 تیر 1405 ✔️ازگشت به مدار مثبت 🔄 دربازار امروز چه گذشت؟ 🔴 بعد از انتشار اخبار مثبت از سوییس و بازدید گل و بلبل دیروز وزیر اقتصاد و معاون اول رییس جمهور از بورس امروز جو اغازین بازارسهام با صفهای خرید همراه بود 🔴البته بواسطه تعطیلات سه روز اینده، یک دور عرضه صفها در میانه بازار را شاهد بودیم 🔴بعد از عرضه ها برخی نمادها در گروههای سیمان و غذا که رشد شارپی داشتند متعادل و بعضا منفی هم شدند 🔴اما اقبال به پالایشیها و داروییها همچنان ادامه داشت برخی سهمها هم مثل #حکشتی هم بواسطه خبرهای رفع محاصره دریایی صف خرید پرحجم داشتند 🔴از نکات قابل ذکر امروز بازگشایی مثبت 20درصدی #پخش وحجم بالای معاملات-حدود 3درصد کل سهامش-بود 🔵@Boursineh
-
کد تخفیف | OffiCode
#کسب_درامد #اهرم 🦋اهرم به روال قبل برگشت و دوباره فعال شد.🦋 🦋 با دعوت از هر دوست 50 هزارتومان هدیه بگیر 💛 ✅احراز هویت: کدملی ، تاریخ تولد 💛وارد کردن کد معرف به صورت دستی الزامی است. 🔗لینک دانلود 🔵کد معرف: BDQUFH واریز هدایا 30 تیر ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥 🔥 @officode 🔥 https://ahrominvest.ir/app
-
شپنا اساتید محترم بنده پکویرو تازه گرفتم فایده داره یا مالی نی؟؟؟
-
شمواد #شمواد P/E~5.4 واقعا گزارش برگ ریزانی داد. ماه های اخیر گفتیم که DMT جامد که عمدتا صادراتیه تو دوره پساجنگ صادر نشده و موجودی شده. حالا خرداد نه فقط با صادرات DMT جامد از موجودی، بلکه مهم تر با رشد 60% تولید DMT مذاب و بدون فروش از موجودی جهش عجیب درامد داشت (70% فروش DMT مذاب داخلی بوده). نرخ های داخلی 220% و صادراتی 94% رشد داشته و نرخ حتی 17% بالاتر از اردیبهشت بود. واقعا گزارش عجیب و خاصی داد و بهار 3 برابر بهار سال گذشته درامد داشت و گزارش فصلی خاصی هم خواهد داد.
-
خرزوخان
#شمواد P/E~5.4 واقعا گزارش برگ ریزانی داد. ماه های اخیر گفتیم که DMT جامد که عمدتا صادراتیه تو دوره پساجنگ صادر نشده و موجودی شده. حالا خرداد نه فقط با صادرات DMT جامد از موجودی، بلکه مهم تر با رشد 60% تولید DMT مذاب و بدون فروش از موجودی جهش عجیب درامد داشت (70% فروش DMT مذاب داخلی بوده). نرخ های داخلی 220% و صادراتی 94% رشد داشته و نرخ حتی 17% بالاتر از اردیبهشت بود. واقعا گزارش عجیب و خاصی داد و بهار 3 برابر بهار سال گذشته درامد داشت و گزارش فصلی خاصی هم خواهد داد.
-
شپنا ممنون میشم اساتید گروه بگن پکویر هم ارزنده هست یا نه!؟؟؟
-
arwin dara
وقتی 5 درصد ارزش معاملات بورس در اپشن هست/ با فرض اینکه روزانه 20 تا 30 درصد ، حداقل، درصد تفییرات پرمیوم ، مورد محاسبه قرار بگیره!/ یعنی جریان نقدینگی بواسطه اهرم و سود وضرر، بالاتر از بورس هست! و این یک مزیت بسیار مهمیه!
-
گشان سیم خاردار بکشید دور سهمتون طوری که خودتون هم نتونید بهش دست بزنید. دوست عزیز با شما هستم میدونم گرفتاری اگه شده نون خشک بخوری و توی چادر زندگی کنی ارزش صبر کردن داره هر چه شرح بلاغ بود گفتم خواه پند گیر و خواه ملال
-
رضا صادقی
گزارش عالی نماد وخاور مبنی بر افزایش 101 درصدی سود عملیاتی بانک نسبت به سال مالی قبل، با این سود بایستی شاهد افزایش قیمت وحشتناک این نماد بایستی بود همچنین سود اوری بالا نسبت به هر سهم همچنین مقدمات افزایش سرمایه++++
-
عدنان جعاوله
فزر دوست گرامی زمانی که گزارشات افشا میشن هر سهمی باشه این گزارش رو پیش خور کرده . به نظر بنده و قتی ارزندگی یک شرکت رو با محاسبه p/e و p/b میبینی . و گزارش ظعیفی داده زمان خرید این نماد است . نه زمانی که ارزش مارکت پرواز کرده و نسبت پی به ای. و بی جذابیتی نداره خرید کنی . از این ها گذشته از نظر بنده تمامی بازار ها بیش از هفتاد درصد تکنیکال حرکت میکنند نه فاندامنتال همیشه با خبر بد بخر . با خبر خوب خالی کن نمونه انس با اخبار جنگ بالا رفت . با خوده جنگ ریزش کرد
-
تحلیل | فردین سلطانی
یه سریا هم تفکرشون اینه اقا جنگ تموم شد، چرا؟! چون بمباران نداریم چون تیر و تفنگی شلیک نمیشود!!! اما فارغ از اینکه با یک مذاکره متزلزل همواره پول بلوکه ای هم ازاد شود به جای کش به ما تصمیم گرفتند یا جنس یا اقلام خوراکی بدهند… حال غیرعملیاتی شدن پتروشیمی ها،ضرر بالای 100 میلیاردی جنگ،… رو از کجا باید تامین کنیم، تنگه هرمز هم بدون عوارض به مدار برمیگرده! پی نوشت: من صرفا بلند بلند فکر میکنم،نشخوار ذهنی بنده! @boursivared