جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
محمد محمد | hndc2244
۱۳:۴۷:۱۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

#شبندر قابل توجه سهامدارانی که فکر میکنند قرار است 24 میلیارد دلار ، پول بیاد برای دولت . طبق گفته همتی این پول ها را دولت چند ساله که پیشخور کرده !!! رییس کل بانک مرکزی در خصوص ازادسازی منابع مسدودی با تاکید بر اینکه مالکیت این منابع در اختیار بانک مرکزی است گفت قبلا بانک مرکزی این منابع را از دولت خریداری کرده و معادل ریالی ان را به دولت پرداخت کرده بنابراین این منابع جزو ذخایر بانک مرکزی محسوب می شوند. همتی ادامه داد زمانی که بانک مرکزی این ذخایر برای خرید کالای اساسی هزینه کند و ان کالا را در داخل با ریال بفروشد از این طریق، بخشی از نقدینگی موجود در جامعه را جمع اوری می کند. با این فرایند بانک مرکزی کمک می کند تا نقدینگی موجود در جامعه جمع اوری تا شتاب رشد نقدینگی کاهشی شود

لیست اخبار