شپنا شنیده ها حاکی از این است که نرخ بنزین برای خودروهای مناطق ازاد که به قیمت مناسب خریداری میشوند به قیمت جهانی محاسبه خواهد شد.حالا اینده شرکت های پالایشی را محاسبه کنید.
-
stock & options
#فولاژ فولاژ طی عملکرد 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 مبلغ معادل 59,407,883 میلیون ریال، از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 348 درصد رشد داشته است. فولاژ طی عملکرد 3 ماهه سال مالی منتهی به 1405/12/29 مبلغ 152,099,615 میلیون ریال درامد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 167 درصد رشد داشته است.
-
تپکو افشای الف در چند روز اینده برای تپکو
-
اخبار شرکتها و مجامع
#خفولا | رشد فروش خرداد نتوانست افت فصلی را جبران کند ⚙️📉 گزارش فعالیت ماهانه خدمات فنی فولاد یزد حاوی دو سیگنال متفاوت برای سهامداران است؛ از یک سو فروش خردادماه رشد کرده، اما از سوی دیگر عملکرد تجمیعی فصل همچنان پایین تر از سال گذشته قرار دارد. بر اساس گزارش منتشر شده، درامد شرکت در خردادماه به 261 میلیارد ریال رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 27 درصد رشد داشته است. با این حال، مجموع درامد سه ماهه شرکت به 570 میلیارد ریال رسیده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته 14 درصد کاهش را نشان می دهد. این اختلاف میان عملکرد ماهانه و تجمیعی نشان می دهد اگرچه شرکت در خردادماه توانسته بخشی از افت ماه های قبل را جبران کند، اما هنوز اثر این بهبود در امار کل فصل نمایان نشده است. @akhbar_majame
-
بای
شبندر انشاالله سال 1405با فرمول خوراک وکرک اسپرت جهانی بهترین سوداوری رو نمایان خواهد کرد ، دوستان بارها گفتم از طرح توسعه عظیم وپهناور شبندر راحت رد نشید ،پروژه طرح ارتقای کیفیت در دو فاز فرایندی فاز اول با محوریت واحدRDCC تولید 400تن پروپیلن کمیاب پروژه روغن سازی گروه 2و3اونم 400تن درسال اگر این توفاز فرایندی افتتاح بشه یکم زمان بره محصولات پالایشگاه سه الی چهار برابر خواهد شد سوداوری هم همچنین
-
Amin
شپنا بانک مرکزی کلی طلا خریده برای اینکه ارزش طلاش کم نشه داره دلار رو بالا میبره
-
Amir000111 Amiri
ثفارس بنظرم 1200 سقف جدیده…حوالی هزارتومن میشه ب خرید فکر کرد..البته فعلا شاخص کمکش ممکنه بکنه و یه بالایی بده
-
سهام شارپی
📌 سبد سهام پر بازده یک سبد سهام پر بازده و بنیادی شامل 4 سهم با بازدهی حدودی 100 تا 250 درصد تهیه شده، جهت اطلاع از هزینه و شرایط به ایدی زیر پیام دهید: 🔻🔻🔻🔻 @h1q245
-
خگستر سلام دوستان من دوماهه نهایت این سهم و دارم شایدکمتر..بمنم خگستر ح تعلق میگیره؟
-
علی
#شسینا این سهم بسیار ارزشمند. است. به راحتی. در کوتاه مدت. از 20 هزار تومان. به راحتی عبور. می کند. بی هیچگونه شکی.
-
علیرضا جعفری
عیار سهم خوب بازدهی به مراتب بالاتری نسبت به طلا داره سهم غکورش وببینید بازدهی یکساله 365درصدی داشته اضافه کنید سود پرداختی مجمع رو بالای چهارصد درصد سود سالانه داشته