دوتا سیگنال خفن بورسی 🔥 بعد تعطیلات بخشی از پولتون رو بهشون اختصاص بدید و نگهداری کنید 👌🏻❤️🔥 این سیگنال رو به بچه های VIP هم دادم و الان واسه شما گذاشتم 😉 نهال (60740) سیمین (10522) 🔥 شاه کرپیتو 🔥 #بورس #سیگنال_بورس 🆔 @Shacrypto20
-
بای
شبندر انشاالله سال 1405با فرمول خوراک وکرک اسپرت جهانی بهترین سوداوری رو نمایان خواهد کرد ، دوستان بارها گفتم از طرح توسعه عظیم وپهناور شبندر راحت رد نشید ،پروژه طرح ارتقای کیفیت در دو فاز فرایندی فاز اول با محوریت واحدRDCC تولید 400تن پروپیلن کمیاب پروژه روغن سازی گروه 2و3اونم 400تن درسال اگر این توفاز فرایندی افتتاح بشه یکم زمان بره محصولات پالایشگاه سه الی چهار برابر خواهد شد سوداوری هم همچنین
-
Amin
شپنا بانک مرکزی کلی طلا خریده برای اینکه ارزش طلاش کم نشه داره دلار رو بالا میبره
-
Amir000111 Amiri
ثفارس بنظرم 1200 سقف جدیده…حوالی هزارتومن میشه ب خرید فکر کرد..البته فعلا شاخص کمکش ممکنه بکنه و یه بالایی بده
-
سهام شارپی
📌 سبد سهام پر بازده یک سبد سهام پر بازده و بنیادی شامل 4 سهم با بازدهی حدودی 100 تا 250 درصد تهیه شده، جهت اطلاع از هزینه و شرایط به ایدی زیر پیام دهید: 🔻🔻🔻🔻 @h1q245
-
خگستر سلام دوستان من دوماهه نهایت این سهم و دارم شایدکمتر..بمنم خگستر ح تعلق میگیره؟
-
علی
#شسینا این سهم بسیار ارزشمند. است. به راحتی. در کوتاه مدت. از 20 هزار تومان. به راحتی عبور. می کند. بی هیچگونه شکی.
-
علیرضا جعفری
عیار سهم خوب بازدهی به مراتب بالاتری نسبت به طلا داره سهم غکورش وببینید بازدهی یکساله 365درصدی داشته اضافه کنید سود پرداختی مجمع رو بالای چهارصد درصد سود سالانه داشته
-
کریپتولی سیگنال ویژه
🩸 Premium Signal - AVAXUSDT 🩸 📉 Position: SHORT ⏰ TimeFrame: 30M ⚡️ Leverage: 15X 💰 Margin: 3% ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━ 🔻 ورود: 6.431 🎯 هدف اول: 6.352 🎯 هدف دوم: 6.239 🎯 هدف سوم: 6.038 🛑 حد ضرر: 6.536 ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━ 📊 دلیل ورود: 🔹 ریجکت از مقاومت و سقف ساختار 🔹 ضعف مومنتوم صعودی و اغاز فشار فروش 🔹 RSI در حال برگشت از ناحیه قدرت 🔹 نسبت ریسک به بازده مناسب ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━ 📈 مدیریت سرمایه: ✅ بعد از رسیدن به هدف اول، حد ضرر را به نقطه ورود منتقل کنید. ✅ در هدف دوم بخشی از سود ذخیره شود. ✅ هدف سوم تارگت نهایی معامله است. 🔹 صرافی YEX: https://yex.io/en_US/register?inviteCode=WZAZALAL جایی که هممون ترید میکنیم
-
arastoo
#وبصادر دوستان چرا وبصادر با این همه شرکتهای زیر مجموعه صورتهای مالی تلفیقی را ارایه نمیدهد ؟؟؟؟
-
خودرو اخبار همه به نفع سهام های ریالی و جامانده بورس