✍ برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ایدم 🔻مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت تولید موتورهای دیزل ایران (ایدم) با حضور سهامداران و مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو برگزار شد و صورت های مالی سال منتهی به اسفند 1404 پس از استماع گزارش هییت مدیره و حسابرس مستقل به تصویب رسید. 🔹به گزارش ارتباطات و امور بین الملل در این مجمع، افزایش سرمایه با هدف تقویت ساختار مالی و تامین منابع طرح های توسعه ای به تصویب رسید. همچنین سهامداران با اجرای برنامه نوسازی و توسعه خطوط تولید با هدف افزایش ظرفیت و ارتقای کیفیت محصولات موافقت کردند. 🔹گفتنی است، بر تقویت فعالیت های تحقیق و توسعه، طراحی و بومی سازی نسل جدید موتورهای دیزلی و توسعه همکاری با شرکت های دانش بنیان تاکید شد و حاضران بر تداوم مسیر توسعه و حفظ جایگاه پیشروی ایدم در صنعت موتورسازی کشور تاکید کردند. 🌐 ارتباطات و امور بین الملل شرکت ایران خودرو دیزل I👇 به ما بپیوندید | t.me/+tskIqEACpT01Zjg0
-
مهدیه افراشته
#فماک خواستم از صبح یک بازنشر در مورد ورود سهامدار جدید داشته باشم ببینید پیام چی اومده. اقایون سهامیاب اگه رویه اینطوریه بنده از این لحطه در هیچ کدام از صفحات هیچ پیامی نمیگذارم و برای همیشه خداحافطی میکنم
-
خودرو نفت 120دلاری داره میشه 60دلار از اونطرف ماشین 1تومی شده 2تومن بعد پالایش ها صف خرید و خودرو صف فروش عجب
-
گزارش بورس
📌 گلبهار برای بررسی صورتهای مالی مجمع برگزار می کند 🔹 به گزارش هیات مدیره شرکت «صنایع بسته بندی ارمغان گلبهار» (گلبهار)، در راستای رسیدگی به عملکرد سال مالی منتهی به 29 اسفند 1404، از کلیه سهامداران، وکلای قانونی و نمایندگان حقوقی دعوت به عمل اورد تا در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت حضور یابند. این مجمع در روز دوشنبه، 15 تیرماه 1405، راس ساعت 10:00 صبح برگزار خواهد شد. محل برگزاری جلسه، استان خراسان رضوی، شهر مشهد، شهرک ماشین سازی و فناوری های برتر، بلوار تلاش، کوشش یک، قطعه 297 تعیین… @Gbourse | www.Gbourse.ir
-
شتران میگن بورس جای مولتی میلیاردر شدنه ما که از 99تا الان ندیدیم قبل بعدشم نشنیده بودیم کسی از هم نشنیدم
-
یه بنده خدا....
#کرمان بنده سه سال سهامدار کرمان بودم.از سال 90 داخل بورس هستم کرمان یک زمانی سهم خوبی بود ولی الان فقط فقط وقت تلف کردنه می تونید کامنت های سهامیاب را بررسی کنید…از یکسال قبل کامنت ها را ببینید.. سود که نمیده رشدی هم نداره سهم های خیلی خیلی بهتر هستند بنده شمواد 700 تومنی داشتم…یکسال و نیم بسته شد..سهامدار را سرویس کرد باز شد و به 90 تومن رسید ..خیلی ها فروختن بعد رشد کرد.. خلاصه از سهم های این مدلی خیری نمی رسه اگر کرمان شد 80 تومن بخرید نه روی این قیمت ها
-
خودرو سهام خودرویی و بانکی
-
خبرگزاری جمهوری اسلامی - ایرنا
عرضه اولیه ها در بورس تقویت می شود 🔹️در حالی که بازار سرمایه در روزهای اوج معاملات به سر می برد و بازار تشنه ورود نمادهای جدید است، مدیران عامل بورس تهران از عرضه سهام ستاره خلیج فارس در سال جاری خبر داده است. https://irna.ir/xjXBGf @IRNA_1313
-
خان بزرگ۲
#شملی این سهم به زودی وارد کانال 700 تومان می شود
-
Shahram_Kamali
#کرمان ⭕️ کمی طولانی میشه اگه حوصله حساب کتاب و عدد و رقم داشتید بخونید. احتمالا دیگه الان همه می دونن که 80 درصد پورتفو (کرمان) در شرکت ارین ماهتاب گستر هست که مالک بلوک سهام 22.11 درصدی در ماهتاب هست. ماهتاب گستر اولین شرکت خصوصی تولید برق در ایران از سال 1380 هست. برق نیروگاه های خصوصی در ایران عمدتا به دو روش فروخته میشه. 📌1) قرارداد خرید تضمینی با دولت(PPA) این رایج ترین مدل برای نیروگاه های ماهتاب است. نرخ تقریبی فروش هم در سال های اخیر حدود 280 تا 420 تومان به ازای هر کیلووات ساعت هست. این عدد برای نیروگاه های حرارتی خصوصی، مثل نیروگاه های ماهتاب و قراردادهای بلندمدت فروش برق به وزارت نیرو هست. 📌2) بازار برق در [بورس انرژی] که در این حالت قیمت ها متغیر هست. حدود قیمت ها معمولا بین 300 تا 800 تومان به ازای هر کیلووات ساعت که در ساعات اوج مصرف حتی بالاتر هم میره. این مدل کمتر از PPA استفاده میشه اما رو به رشده. اما ماهتاب گستر معمولا برق را به صورت مستقیم به شبکه سراسری میفروشه از طریق قراردادهای تضمینی بلندمدت با وزارت نیرو. مثال واقعی برای فهم درامد ماهتاب: یه نیروگاه 500 مگاواتی تولید سالانه اش حدود 3.5 تا 4 میلیارد کیلووات ساعت هست. اگه نرخ را 350 تومان در نظر بگیریم، درامد سالانه اش حدود 1.2 تا 1.4 هِمَت است. حالا ظرفیت نیروگاه های ماهتاب حدود 4،400 مگاوات هست. یعنی سالانه بین 33 تا 35 میلیارد کیلووات ساعت برق به شبکه میفروشه. که با نرخ 350 تومانی میشه درامدی بین 11،600 تا 12،400 میلیارد تومان در سال. اگه حاشیه سود خالص منطقی 20% را براش در نظر بگیریم، سود خالص سالانه اش حدودا بین 2،310 تا 2،468 میلیارد تومان است. حالا سهم سود خالص سالانه کرمان از این محل با توجه بلوک 22.11 درصدی، میشه حدودا بین 511 تا 556 میلیارد تومان. که اگه این رقم را تقسیم بر کل تعداد برگه سهام کرمان کنید، سود خالص هر برگ سهام حدود 12 تومان میشه.
-
مهدیه افراشته
#فماک از صبح صفحه سهامیاب به شکل زیره واقعا که