#ونیرو بروزرسانی درخواستی چه الیوتی چه کلاسیک و چه بنا به الگوی تکرار و پرداخت بدهی واگرایی و… ، الگوی محتمل مشکی هست، یعنی حرکت برای برداشت 165-200 ت هنوز سیگنال نداده و ممکنه بخاطر شرایط مارکت و فاند و… الگوی خوشبینانه هم داشته باشیم که احتمالش کمتر هست 3 تیر 1405 @Marketanalyzer1989
-
ܩܣࡅ߭ܥܢܚܨ ܩߊܠܨ ࡐ ܩܥࡅ࡙ܝࡅ࡙ࡅ߳ߺߺܙ ܝࡅ࡙ܢܚܭ
نقش تیوری های مالی در دنیای واقعی تیوری های مالی فقط در کتاب ها نیستند؛ در همه جا حضور دارند: • بانک ها برای مدیریت ریسک از مدل های مالی استفاده می کنند • شرکت ها برای انتخاب بین بدهی و سهام از تیوری ساختار سرمایه بهره می برند • سرمایه گذاران برای انتخاب پرتفوی از مدل های ریسک-بازده استفاده می کنند • نهادهای نظارتی برای سیاست گذاری از تیوری های بازار کارا و رفتار سرمایه گذاران استفاده می کنند https://t.me/financial_engineering1397
-
عیار دوستان گرامی تحلیل صندوق طلای عیار اپدیت شد میتونید از قسمت تحلیلها مشاهده کنید
-
Satrap537
حافرین گزارش ماهیانه چرا نمیاد
-
رضا علیزاده اعتمادی
وبملت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را به همه دوستان و همراهان عزیز تسلیت عرض می کنم. امیدوارم به برکت نام و راه حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، سلامتی، ارامش و برکت نصیب همه خانواده ها شود. در مورد وبملت هم فقط یک نکته را عرض می کنم: بازار همیشه در کوتاه مدت بر اساس هیجان تصمیم می گیرد، اما در بلندمدت بر اساس سود و ارزش. امروز بسیاری از سهامداران فقط به تابلو نگاه می کنند، در حالی که سرمایه گذاران حرفه ای به صورت های مالی نگاه می کنند. وبملت بانکی است که توانسته سودی معادل بیش از 60 درصد قیمت فعلی سهم بسازد، در حالی که هنوز با یکی از پایین ترین P/Eهای بازار معامله می شود. اگر همین سهم متعلق به بسیاری از بازارهای توسعه یافته بود، احتمالاً با چند برابر این نسبت ارزش گذاری می شد. طبیعی است که برخی سهام کوچک تر به واسطه ورود نقدینگی، شناوری کمتر یا جو روانی بازار رشدهای سریع تری را تجربه کنند؛ اما تجربه نشان داده است که در نهایت سرمایه به سمت شرکت هایی حرکت می کند که سود واقعی، ترازنامه قوی و ارزش گذاری منطقی دارند. هر کسی در فروش یا نگهداری سهم مختار است، اما شخصاً معتقدم فروش دارایی ارزنده صرفاً به دلیل اینکه مدتی کمتر از انتظار رشد کرده، شبیه فروختن باغی پربار در فصل زمستان است؛ چون هنوز زمان برداشت محصول فرا نرسیده است. این صرفاً دیدگاه شخصی بنده است و نه توصیه خرید یا فروش. اما معتقدم تاریخ بازار بارها ثابت کرده که صبر در سهام ارزنده، بیشتر از هیجان در سهام داغ، پاداش داده است. التماس دعا 🌹
-
Falone67
#خزامیا گزارش به سازمان و بهانه کاهش سود با جنگ 12 و 40 روز برای یکسال فعالیت سهامدار را تحمیق میکنه همه شرکتها این جنگ را طی کردند با سود بیش از سال 1403 تنها 30 روز از 12 ماه سال قبل جنگ بود این بهانه ها قابل پذیرش سهامدار نیست
-
شرانل من با این سهم هیچ کاری ندارم هم باهاش مجمع میزم هم سود نقدیشو میگیرم هم تو منفیا اضافش میکنم ، تمها سهمی که دست بهش نزدم همینه ، واقعا بینظیره ، من از هیچ سهمی تعریف نمیکنم ولی این شرکت خیلی کارش درسته
-
کانال سهامداران ورنا
◀️ مدیرعامل سایپا در گفتگو با نبض بورس از اخرین وضعیت واگذاری سهام این شرکت خبر داد. ✅ به گفته شیخ زاده، پس از ازادسازی سهام وثیقه در بانک تجارت، فرایند واگذاری وارد مرحله نهایی خواهد شد. ✅ وی همچنین از احتمال اعلام قیمت های جدید محصولات سایپا طی روزهای اینده خبر داد و تاکید کرد: «سال 1405 برای سایپا بهتر از 1404 خواهد بود.» 🆔 @nabzebourse_ir 🌐 nabzebourse.com
-
ثرود بازی اصلی بعد از عبور از 800 تومن شروع میشه وقتی به 800 تومن برسه دیگه هیچکدوم از شماها ثرود نخواهید داشت
-
خگستر اینایی که گفتم همش فرضیه و شبیه سازیه، باید دید چه زمانی میل داره از مثلث بلند مدت خارج بشه که به موقع سوار شد و نگران 20_10 درصد منفی هم نبود
-
Satrap537
حافرین چه اصلاحی