#نوری 🔴 پتروشیمی ها در سراشیبی سقوط 🔸امار دو ماه نخست سال، تصویری نگران کننده از صنعت پتروشیمی ایران ارایه می دهد. چهار غول پتروشیمی کشور به طور میانگین با افت 83 درصدی تولید مواجه شده اند. ▫️ نوری: 98% کاهش •️ بندر امام: 89% کاهش ▫️ پارس: 88% کاهش •️ اروند: 85% کاهش 🔹تنها مجتمع بیدبلند توانسته سطح تولید خود را حفظ کند. 🔰افت تولید پتروشیمی یعنی صادرات کمتر، ارز کمتر و فشار بیشتر روی اقتصاد. اگر این روند ادامه پیدا کنه، اثرش رو هم در بازار ارز می بینیم و هم در رشد اقتصادی کشور. - @berices - من یک وقتهای اخبار میگذارم که افراد اگاهانه معامله کنند متاسفانه یک عده خبر به مذاقشون خوش نمی یاد به ما توهین میکنند این فقط یک خبر اگاهانه معامله کنید
-
تیم سرمایه سازان ایمان
شپدیس این سهم همه دوستان اصرار دارند که مستعد رشد هستند و حداقل ده نفری گفتند خوبه واسه خرید بجز یک خط سیخ شده به سمت بالا چی دیدید داخل این چارت خداوکیلی ؟ بعد میگن بورس قمارخونه هست و بدرد نمیخوره 😅
-
تیم سرمایه سازان ایمان
کبافق ارسالی از شما (مهدی) سهم رفتار کانالیزه خوبی داشته اگه بتونه بالای خط ابی رنگ تثبیت کنه عالی هست
-
تیم سرمایه سازان ایمان
کبافق ارسالی از شما (مهدی) سهم رفتار کانالیزه خوبی داشته اگه بتونه بالای خط ابی رنگ تثبیت کنه عالی هست
-
تیم سرمایه سازان ایمان
کبافق ارسالی از شما (مهدی) سهم رفتار کانالیزه خوبی داشته اگه بتونه بالای خط ابی رنگ تثبیت کنه عالی هست
-
تیم سرمایه سازان ایمان
وتوشه ارسالی از شما (نوید) بنیادش خوبه ، یکم حرکات لاکپشتی داره در صعود و نزول اما چارت تمیز و خوبی داره
-
ܩܣࡅ߭ܥܢܚܨ ܩߊܠܨ ࡐ ܩܥࡅ࡙ܝࡅ࡙ࡅ߳ߺߺܙ ܝࡅ࡙ܢܚܭ
نقش تیوری های مالی در دنیای واقعی تیوری های مالی فقط در کتاب ها نیستند؛ در همه جا حضور دارند: • بانک ها برای مدیریت ریسک از مدل های مالی استفاده می کنند • شرکت ها برای انتخاب بین بدهی و سهام از تیوری ساختار سرمایه بهره می برند • سرمایه گذاران برای انتخاب پرتفوی از مدل های ریسک-بازده استفاده می کنند • نهادهای نظارتی برای سیاست گذاری از تیوری های بازار کارا و رفتار سرمایه گذاران استفاده می کنند https://t.me/financial_engineering1397
-
عیار دوستان گرامی تحلیل صندوق طلای عیار اپدیت شد میتونید از قسمت تحلیلها مشاهده کنید
-
Satrap537
حافرین گزارش ماهیانه چرا نمیاد
-
رضا علیزاده اعتمادی
وبملت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را به همه دوستان و همراهان عزیز تسلیت عرض می کنم. امیدوارم به برکت نام و راه حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، سلامتی، ارامش و برکت نصیب همه خانواده ها شود. در مورد وبملت هم فقط یک نکته را عرض می کنم: بازار همیشه در کوتاه مدت بر اساس هیجان تصمیم می گیرد، اما در بلندمدت بر اساس سود و ارزش. امروز بسیاری از سهامداران فقط به تابلو نگاه می کنند، در حالی که سرمایه گذاران حرفه ای به صورت های مالی نگاه می کنند. وبملت بانکی است که توانسته سودی معادل بیش از 60 درصد قیمت فعلی سهم بسازد، در حالی که هنوز با یکی از پایین ترین P/Eهای بازار معامله می شود. اگر همین سهم متعلق به بسیاری از بازارهای توسعه یافته بود، احتمالاً با چند برابر این نسبت ارزش گذاری می شد. طبیعی است که برخی سهام کوچک تر به واسطه ورود نقدینگی، شناوری کمتر یا جو روانی بازار رشدهای سریع تری را تجربه کنند؛ اما تجربه نشان داده است که در نهایت سرمایه به سمت شرکت هایی حرکت می کند که سود واقعی، ترازنامه قوی و ارزش گذاری منطقی دارند. هر کسی در فروش یا نگهداری سهم مختار است، اما شخصاً معتقدم فروش دارایی ارزنده صرفاً به دلیل اینکه مدتی کمتر از انتظار رشد کرده، شبیه فروختن باغی پربار در فصل زمستان است؛ چون هنوز زمان برداشت محصول فرا نرسیده است. این صرفاً دیدگاه شخصی بنده است و نه توصیه خرید یا فروش. اما معتقدم تاریخ بازار بارها ثابت کرده که صبر در سهام ارزنده، بیشتر از هیجان در سهام داغ، پاداش داده است. التماس دعا 🌹
-
Falone67
#خزامیا گزارش به سازمان و بهانه کاهش سود با جنگ 12 و 40 روز برای یکسال فعالیت سهامدار را تحمیق میکنه همه شرکتها این جنگ را طی کردند با سود بیش از سال 1403 تنها 30 روز از 12 ماه سال قبل جنگ بود این بهانه ها قابل پذیرش سهامدار نیست