جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
صالحی | salehi51
۱۴:۲۳:۵۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

#نوری 🔴 پتروشیمی ها در سراشیبی سقوط 🔸امار دو ماه نخست سال، تصویری نگران کننده از صنعت پتروشیمی ایران ارایه می دهد. چهار غول پتروشیمی کشور به طور میانگین با افت 83 درصدی تولید مواجه شده اند. ▫️ نوری: 98% کاهش •️ بندر امام: 89% کاهش ▫️ پارس: 88% کاهش •️ اروند: 85% کاهش 🔹تنها مجتمع بیدبلند توانسته سطح تولید خود را حفظ کند. 🔰افت تولید پتروشیمی یعنی صادرات کمتر، ارز کمتر و فشار بیشتر روی اقتصاد. اگر این روند ادامه پیدا کنه، اثرش رو هم در بازار ارز می بینیم و هم در رشد اقتصادی کشور. - @berices - من یک وقتهای اخبار میگذارم که افراد اگاهانه معامله کنند متاسفانه یک عده خبر به مذاقشون خوش نمی یاد به ما توهین میکنند این فقط یک خبر اگاهانه معامله کنید

تعامل (Eng) 4.0
لیست اخبار