جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
حسن خلفی | nj12
۱۳:۲۶:۳۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

شصفها به دلیل اینکه افزایش سرمایه از طریق اورده نقدی از محل مطالبات است فکر نکنم لازم باشه پولی برای حق تقدم ها پرداخت بشه. شرکت به جای اینکه سود پرداخت کنه بجای ان سهام به همه داده.

لیست اخبار