دی وبوعلی الف زد با اینکه سهامدارش عوض شد ولی دی که سهم فروخته هنوز الف نزده
-
عزیزاله براتی
وبصادر نوع تکنیکال در چارت وبصادر W انتظار صعود سنگین دارم تحلیل شخصی
-
Ariana
#وبملت پول دوباره بیاد توی بانک ها صنایع بانکی سود دهی شون بالا می ره تجدید ارزیابی هم که چند سال هست انجام نشده
-
فزر عدنان بورس سهام تا پایان امسال صعوذیه یا 2 ساله هست صعودش حدودا؟؟؟؟
-
Market value
#رمپنا #شاخص_بورس #ومپنا خبرهای خوبی تو دل رمپنا هست و باید به شدت مورد توجه بزرگان بازار قرار بگیره. قیمت سهم بشدت از ارزش واقعیش دور هست. شخصا هر روز سر خطی می گذارم ولی فقط یکبار شانس داشتم و بهم سهم رسید.
-
فزر عدنان جان، پکویر افزایش سرمایه نقدی داره قبل مجمع بفروشم یا برم مجمع؟؟؟؟؟؟؟؟ 🙏🙏🙏
-
عدنان جعاوله
فزر وقتی همه xrp رو سیگنال میکردند روی 3 دلار ما سیگنال یک دلاری و هفتاد سنتی دادیم مثل الان عیار که همه میفرمایند بخرید و بنده 31000 و 27000 تومن رو به وضوح در چارت عیار میبینم
-
دارک
#اواک گزارش خردادش نسبت به پارسال عالی بوده پارسال سه ماهه 21 میلیارد درامد داشته امسال 35 میلیارد
-
رفقا پکویر فایده داره الان یا نه؟؟
-
卍卍 نوسانگیران بورس 卍卍
#وبملت طبق تحلیل پیش رفت و صف خرید 6امشو ثبت کرد
-
یاشار سرشار
ولراز سهمی چند سود داده کسی میدونه لطفا